// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۱

فاش شدن ویدیوهایی از دسته و هدست ایکس باکس با طرح Starfield

به‌تازگی ویدیوهایی از دسته و هدست لیمیتد ایکس باکس با طرح بازی Starfield فاش شده‌اند.

یکشنبه هفته آینده قرار است پس از شوکیس ایکس باکس، دایرکت اختصاصی بازی Starfield برگزار شود که در آن شاهد نگاهی کلی به گیم‌پلی این بازی ساخته استودیوهای بتسدا نمایش خواهیم بود. انتظار می‌رود بتسدا یا مایکروسافت یک دسته و هدست لیمیتد ایکس باکس با طرح بازی استارفیلد را معرفی کنند که پیش‌تر تصاویر آن هم فاش شده بودند. اکنون به‌لطف کاربر eXtas1stv در توییتر، ویدیوهایی از این دو محصول فاش شده‌اند.

مانند دسته، در هر طرف هدست عباراتی نظیر کامست (نوعی وسیله ارتباطی) خلبان کهکشان نوا و دارایی صور فلکی نوشته شده است. حتی میکروفون آن هم نیمه شفاف است که باعث شده شاهد جلوه خوبی از هدست باشیم. بخش پشتی دسته هم مانند بخش داخلی آنالوگ‌ها به‌رنگ قرمز غلیظ است و طرح زیبایی را شاهد هستیم.

لینک دانلود از آپارات

لینک دانلود از آپارات

طبق شایعات، دسته ایکس باکس استارفیلد قیمتی برابر ۷۹.۹۹ دلار / ۷۴.۹۹ یورو خواهد داشت و این نرخ برای هدست محدود بازی Starfield معادل ۱۲۴.۹۹ دلار / ۱۲۴.۹۹ یورو خواهد بود. احتمالا در شوکیس ایکس باکس یا دایرکت استارفیلد این لوازم جانبی معرفی می‌شوند.

بازی Starfield در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‎‌های شخصی عرضه خواهد شد و از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده