نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳

دستیابی بازی The Division 2 به ۲۰ میلیون بازیکن

بازی لوتر شوتر The Division 2 استودیو Massive Entertainment شرکت یوبیسافت به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافت.

بیش از ۴ سال از انتشار بازی The Division 2 استودیو مسیو اینترتینمنت می‌گذرد. با اینکه این بازی لوتر شوتر در طول این مدت با مسائل مختلفی دست‌وپنجه نرم کرده است، اما همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی دیویژن ۲ به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

استودیو مسیو اینترتینمنت با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های The Division 2 از زمان عرضه تاکنون از مرز ۲۰ میلیون فراتر رفته است. قطعا دیویژن ۲ در آینده میزبان محتویات بیشتری خواهد شد و طرفدارها باید در تاریخ ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) منتظر آغاز اولین فصل از سال پنجم بازی تحت عنوان Broken Wings باشند.

جالب اینکه یانیک بانشرو، کارگردان The Division 2 اخیرا اعلام کرد که برنامه اولیه توسعه‌دهندگان پایان پشتیبانی از بازی در سال ۲۰۲۰ بود، اما عملکرد فراتر از انتظار این محصول باعث ادامه پشتیبانی از آن شد.

در گذشته استودیو Massive Entertainment اعلام کرد که درحال‌حاضر برنامه‌ای برای توسعه نسخه سوم بازی دیویژن وجود ندارد که باتوجه‌به دیگر پروژه‌های در دست تولید آن‌ها چندان جای تعجب ندارد. استودیو مسیو اینترتینمنت مشغول کار روی بازی Avatar: Frontiers of Pandora است که در رویداد Ubisoft Forward آتی به نمایش گذاشته می‌شود؛ درحالی‌که این توسعه‌دهنده روی یک بازی جهان-باز از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند.

بازی‌های بیشتری از مجموعه دیویژن در دست توسعه قرار دارند. طرفدارها باید منتظر عرضه بازی رایگان شوتر بقامحور The Division Heartland و بازی موبایل The Division Resurgence در آینده باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده