نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱

توضیحات رمدی درباره روایت داستانی بازی Alan Wake 2 در ویدیو پشت صحنه

اعضای تیم توسعه Alan Wake 2 در ویدیو پشت صحنه تازه جزئیات بیشتری از روایت داستانی بازی را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارند.

بازی Alan Wake 2 شرکت Remedy Entertainment در ماه اکتبر سال جاری روانه بازار خواهد شد. نظر به اینکه این بازی تمرکز زیادی روی داستان دارد، طرفدارها می‌خواهند بدانند که چه اتفاقاتی در فاصله بین نسخه اول و دوم رخ داده است و بازی بسیار مورد انتظار آلن ویک ۲ داستان را به کجا خواهد برد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت رمدی ویدیو جدیدی را برای ارائه توضیحات بیشتر در این رابطه پخش کرده است.

در تریلر جدیدی که اخیرا توسط شرکت رمدی اینترتینمنت پخش شد، اعضای تیم توسعه درباره خلق دو روایت داستانی برای بازی Alan Wake 2 به گفت‌وگو می‌پردازند که یکی روی آلن ویک و دیگری روی ساگا اندرسون، قهرمان تازه نسخه دوم تمرکز خواهد داشت. درحالی‌که هر دو داستان تفاوت‌های خودشان را دارند، اما به یکدیگر مرتبط هستند.

شرکت Remedy Entertainment به این موضوع اشاره کرد که در بازی Alan Wake 2 موارد زیادی برای کشف درباره هویت واقعی ساگا اندرسون و عمق رابطه این کاراکتر با آلن ویک وجود دارد. سم لیک، مدیر نوآوری بازی در این ویدیو پشت صحنه اظهار داشت: «حتی زمانی‌که کنترل آلن ویک را در دست نداریم، موارد زیادی وجود دارند که باعث ارتباط این کاراکتر با داستان می‌شوند و او به اشکال دیگری در آن لحظات حضور پیدا می‌کند».

بازی Alan Wake 2 با موتور بازی‌سازی Northlight توسعه می‌یابد که در گذشته برای تولید بازی Quantum Break، بازی Control و کمپین تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX مورد استفاده قرار گرفته بود. این بازی ترسناک بقامحور در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی تنها به‌صورت دیجیتالی در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده