نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تایید حضور آواتار و Assassin’s Creed Mirage در کنفرانس یوبیسافت

در رویداد Ubisoft Forward از تریلرهای جدید بازی‌های Avatar: Frontiers of Pandora ،Assassin's Creed Mirage و The Crew Motorfest رونمایی می‌شود.

شرکت Ubisoft پس از کناره‌گیری از E3 2023 اعلام کرد که در ماه جون/ژوئن میزبان یک رویداد ویژه خواهد بود. رویداد Ubisoft Forward رأس ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۲۲ خرداد به‌وقت ایران برگزار می‌شود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از یوبیسافت فوروارد پخش شده است که رونمایی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora، بازی Assassin’s Creed Mirage و بازی The Crew Motorfest در این رویداد را تأیید می‌کند.

بااین‌حال ظاهرا بازی معرفی‌نشده دیگری نیز در رویداد Ubisoft Forward به نمایش گذاشته می‌شود. شرکت یوبیسافت قصد انتشار یک بازی «بزرگ» را پیش از آوریل ۲۰۲۴ دارد. بنابراین رونمایی می‌تواند نمایش همان بازی باشد. شایعاتی از حضور بازی Star Wars بدون نام Ubisoft Massive در رویداد یوبیسافت فوروارد آتی به گوش می‌رسد؛ هرچند ظاهرا این بازی پیشرفت مناسبی نداشته است و انتشار آن در سال مالی جاری بسیار بلندپروازانه به‌نظر می‌رسد.

ما به‌طور قطع می‌دانیم که بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در رویداد Ubisoft Forward پیش‌رو حضور ندارد. این بازی با تأخیر مواجه شده است و درحال‌حاضر در مرحله ایده‌پردازی است. بااین‌وجود امکان نمایش بازی XDefiant، بازی Skull and Bones، بازی Rainbow Six Mobile و بازی The Division Heartland در این رویداد وجود دارد. احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری در این‌باره منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده