نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

معرفی بازی Assassin’s Creed Nexus VR برای هدست‌های واقعیت مجازی Meta Quest

شرکت یوبیسافت نسخه جدیدی از سری بازی‌های Assassin's Creed را معرفی کرد که فقط برای هدست‌های واقعیت مجازی Meta Quest توسعه می‌یابد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft یک نسخه مبتنی‌بر واقعیت مجازی از بازی Assassin’s Creed را معرفی کرد. شرکت یوبیسافت جزئیات زیادی از این بازی را در اختیار طرفدارها قرار نداده است و تنها می‌دانیم که Assassin’s Creed Nexus VR اواخر سال جاری برای هدست‌های Meta Quest 2 ،Meta Quest Pro و Meta Quest 3 منتشر می‌شود. اطلاعات بیشتری از این بازی در رویداد یوبیسافت فوروارد آتی ارائه خواهد شد.

شرکت یوبیسافت در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) میزبان رویداد Ubisoft Forward خواهد بود. طبق توضیحات فروشگاه Quest، بازی Assassin’s Creed Nexus VR اثری کاملا تازه در این مجموعه است که منحصرا برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته می‌شود. درنتیجه یک اقتباس از نسخه‌های قبلی اساسینز کرید نیست. این بازی وب‌سایتی دارد که به‌جز انتشار اساسینز کرید نکسوس وی‌آر در سال ۲۰۲۳ جزئیات دیگری را در اختیار طرفدارها نمی‌گذارد.

بازی Assassin’s Creed Nexus VR با فاصله کوتاهی از رونمایی متا از هدست واقعیت مجازی کوئست ۳ معرفی شد. این هدست که دارای برچسب قیمتی ۴۹۹.۹۹ دلاری است، برای عرضه در پاییز ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. این هدست به تراشه تازه اسنپدراگون مجهز شده است و کاملا با بازی‌های انتشاریافته برای Quest 2 سازگار خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده