// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۱

واکنش منتقدین به بازی Diablo IV

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Diablo IV منتشر شده است و شاهد بازخوردهای بسیار خوب منتقدان از جدیدترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت هستیم.

Diablo یکی از محبوب‌ترین‌ها است و بلیزارد اینترتینمنت، با عرضه و ساخت سه نسخه مختلف توانست مخاطب‌های بسیاری را به بازی‌های لوت محور جذب کند. همچنین سازنده‌های مختلف با الهام از ساختار لوت‌های دیابلو، محصولات خود را توسعه دادند تا بتوانند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را ارائه دهند. این در حالی است که بلیزارد اینترتینمنت در سال‌های اخیر آن‌چنان وضع مناسبی ندارد و نتوانست همانند گذشته نظر مخاطبان را به‌خود جلب کند.

بااین‌حال نمی‌توان منکر این شد که Diablo IV یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران، مخصوصا علاقه‌مندان به این سری است و کمتر از یک هفته دیگر هم عرضه می‌شود. اولین بتای بازی، مشکلات سرور داشت و بسیاری از کاربران قادر به تجربه بازی نبودند. اما، در جریان دومین بتای بازی مشکلات تاحد زیادی رفع شد و توانست تجربه‌ی خوب و لذت‌بخشی را دراختیار مخاطبان قرار دهد.

حال میانگین امتیازات بازی در دسترس قرار گرفته است و شاهد بازخوردهای فوق‌العاده خوب منتقدین از دیابلو ۴ هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان Diablo IV را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Diablo IV

  • سازنده: بلیزارد اینترتینمنت
  • ناشر: بلیزارد اینترتینمنت
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ماه

دشمن اصلی بازی دیابلو 4

ویندوز سنترال: ۱۰۰ از ۱۰۰

ساده بگویم، Diablo IV شاید بهترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت تابه‌امروز باشد و میراث محکمی است که می‌توان با آن زندگی کرد. داستانی بی‌نقص که با آرت‌های خیره‌کننده ترکیب شده، یک محصول پولیش شده، گیم‌پلی بدون باگ و در بالای این موارد، شخصی‌سازی بی حد و مرز ساختار مبارزات به‌همراه ده‌ها یا شاید صدها ساعت محتوا که در دسترس شما هستند. احتمالا Diablo IV پس از World of Warcraft، موثرترین و مهم‌ترین بازی بلیزارد باشد. به خودتان لطف کرده و بدون ذره‌ای اطلاعات و تماشای ویدیو از بازی به‌سراغ آن بروید، حتی اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک نیستید. اطمینان می‌کنم که ناامید نخواهید شد.

توئین‌فینیت: ۹۰ از ۱۰۰

نمی‌توانم اغراق کنم که چقدر لحظه‌به‌لحظه تجربه Diablo IV لذت‌بخش است. به‌لطف ارش تکرار بالایی که کلاس‌های بازی و خلق شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی که این کلاس‌ها دراختیار مخاطب قرار می‌دهند، دیابلو 4 حس و حال یک بازگشت واقعی برای این مجموعه را القا می‌کند.

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰

سرعتی که حاصل از تلاش شما برای کشتن دسته‌ها و جمعیت بسیاری از دشمن است تا اسلحه و لباس‌های جنگی خارق‌العاده را کسب کنید، به‌راحتی قابل شکست نیست.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

درحال حاضر Diablo IV نمی‌تواند از مقایسه شدن با نسخه‌های پیشین خود فرار کند. اما، با آگاهی کامل از این موضوع که چه المان‌هایی باعث موفقیت یا عدم موفقیت سایر نسخه‌های این سری شده، ساخته شده است. این بازی بیانگر رویکردی اندازه‌گیری شده و دقیق از ترکیب المان‌های بسیاری از نسخه‌های پیشین است که در یک سیستم قرار گرفته است. سیستمی که حس و حال یک استاندارد جدید برای بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی را القا می‌کند. تمامی موارد ذکر شده ترکیب شده با بنچمارکی جدید در قصه‌گویی این مجموعه و پایه‌ و اساس روان و خوب در روایت برای شروع هر ماجراجویی جدید و به‌راحتی می‌توانم به Diablo IV به‌عنوان محصولی نگاه کنم که تا مدت‌ها به‌صورت معمول وارد آن شده و به بازی کردن مشغول می‌شوم.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

برای هواداران این سری، Diablo IV یک محصول متقاعد کننده برای بازگشت و تبدیل آن به بازی اصلی برای تجربه است. برای سایر کاربران، وجود پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و المان‌های لایو سرویس، سنگینی بسیاری روی این فرمول نقش‌آفرینی و اکشن موفق می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده