نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

انتصاب طراح اصلی مدیا مولکول به‌عنوان مدیر نوآوری استودیو

استودیو Media Molecule جان بیچ، طراح اصلی سابق خود را به‌عنوان مدیر نوآوری تازه معرفی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جان بیچ، طراح اصلی استودیو Media Molecule به‌عنوان مدیر نوآوری تازه معرفی شده است. جان بیچ پس از جدایی مارک هیلی، یکی از بنیان‌گذاران مدیا مولکول از استودیو در ماه آوریل به این سمت منصوب می‌شود که ۱۷ سال مشغول همکاری با سازنده بازی‌های Little Big Planet و Dreams بود.

جان بیچ برای ۱۴ سال نقش بزرگی در استودیو Media Molecule داشته است و پیش از آن یکی از اعضای جامعه طرفدارها بود. مدیا مولکول در اطلاعیه‌ای گفت: «بسیار هیجان‌زده‌ایم که جان ما را در سفر جدیدمان هدایت می‌کند».

جان بیچ با انتشار توئیت جدیدی اظهار داشت: «بی‌نهایت مفتخرم که به‌عنوان مدیر نوآوری تازه استودیو Media Molecule فعالیت می‌کنم. بدون شک اعضای این استودیو از خلاق‌ترین افرادی هستند که تاکنون افتخار آشنایی با آن‌ها را پیدا کردم. تمام تلاش خود را برای سرافرازی اعضای استودیو و جامعه طرفداران‌مان به کار خواهم بست».

جان بیچ یکی از اعضای جامعه طرفداران بود که به‌خاطر خلق مراحل بی‌نظیر برای بازی Little Big Planet به استخدام استودیو Media Molecule درآمد. با انتصاب جان بیچ به‌عنوان مدیر نوآوری مدیا مولکول باید دید که این استودیو چه مسیری را در پیش می‌گیرد؛ به‌خصوص که در اوایل سال جاری از پایان پشتیبانی بازی Dreams خبر داد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده