نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹

پخش تریلر زمان عرضه بازی Street Fighter 6

شرکت کپکام تریلر زمان عرضه بازی Street Fighter 6 را پخش کرد تا هیجان طرفداران را برانگیزد.

کپکام در سال جاری ریمیک Resident Evil 4 را منتشر کرد که به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. بااین‌حال ناشر ژاپنی یک بازی بزرگ دیگر یعنی Street Fighter 6 را در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌کند و به همین مناسبت، تریلر زمان عرضه آن را با هواداران بازی‌های مبارزه‌ای به اشتراک گذاشته است.

توسعه‌دهندگان بازی Street Fighter 6 تلاش کرده‌اند تجربه‌های متفاوتی را در قالب رقابت‌های تک‌نفره و دونفره در اختیار بازیکنان قرار دهند. بازی در بخش تک‌نفره حالت داستانی World Tour را ارائه می‌کند که بازیکنان می‌توانند در محیط‌های سندباکس مختلف به گشت‌و‌گذار بپردازند و در فعالیت‌های مختلف از جمله مبارزه و مینی‌گیم‌ها شرکت کنند. علاوه‌بر این، بازیکنان امکان شخصی‌سازی و ارتقای مهارت‌های مبارز خود را خواهند داشت.

در ادامه بازیکنان می‌توانند در حالت Fighting Grounds وارد یک سری مبارزه‌های کلاسیک با ویژگی‌ها و شرایط متفاوت شوند. گزینه بعدی Battle Hub است که به‌عنوان سومین حالت بزرگ بازی در دسترس قرار می‌گیرد و به بازیکنان امکان می‌دهد با یکدیگر در فضایی چندنفره رقابت کنند.

بازی Street Fighter 6 در زمان عرضه دارای ۱۸ شخصیت قابل انتخاب است که در میان آن‌ها می‌توانیم مبارزان قدیمی و جدید را ببینیم. به‌گفته کپکام، چهار شخصیت دیگر پس از انتشار به‌عنوان بسته الحاقی سال اول اضافه خواهند شد. Street Fighter 6 قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. دموی بازی هم‌اکنون روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Street Fighter 6 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده