نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲

انتشار نسخه دمو بازی Amnesia: The Bunker در استیم

شرکت Frictional Games نسخه آزمایشی بازی Amnesia: The Bunker را در دسترس کاربران استیم قرار داد.

بازی Amnesia: The Bunker شرکت Frictional Games تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است، اما ظاهرا تأخیر دیگری در کار نیست و طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار آن در ماه ژوئن باشند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دمو رایگان این بازی ترسناک در استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است.

بازی Amnesia: The Bunker ماجراهای نام هنری کلمان را در جریان جنگ جهانی اول دنبال می‌کند که در یک پناهگاه متروکه به دام افتاده است. این سرباز فرانسوی برای خروج از این پناهگاه فقط هفت‌تیری با یک گلوله و یک چراغ در اختیار دارد و می‌تواند با جمع‌آوری وسایل به‌سراغ ساختن آیتم‌های مختلفی برود. البته هنری خیلی زود متوجه می‌شود که در این پناهگاه زیرزمینی تنها نیست و تحت تعقیب موجودی است که رفتاری خصمانه دارد.

بازی Amnesia: The Bunker برخلاف نسخه‌های قبلی دارای رویدادهای تصادفی و محیط سندباکس نیمه جهان-باز است تا بازیکن‌ها را به آزمون و خطا تشویق کند. هیولای بازی به تصمیمات شما واکنش نشان می‌دهد که تنش را بیشتر می‌کند. شرکت فریکشنال گیمز وجود برخی رویدادهای تصادفی در نسخه دمو را تأیید کرد که ارزش تکرار را بالا می‌برد.

بازی Amnesia: The Bunker برای انتشار در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده