نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱

احتمال حضور شخصیت های غیرمنتظره در بازی مورتال کامبت ۱

فروشگاه آمازون ایتالیا جزئیات تازه‌ای از فهرست شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 1 را فاش کرده است.

استودیو ندررلم اخیرا بازی Mortal Kombat 1 را معرفی کرد که قرار است امسال به‌عنوان ریبوت مجموعه مورتال کامبت روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه استاندارد این بازی قیمت ۷۰ دلاری دارد و درکنار آن دو نسخه پریمیوم و کالکتور عرضه خواهند شد. خریداران این دو نسخه می‌توانند به Kombat Pack دسترسی داشته باشند که شخصیت‌های بیشتری را به بازی اضافه خواهد کرد. حال یک فهرست از مبارزانی که به این شکل در قالب دی‌ال‌سی‌ها به مورتال کامبت اضافه خواهند شد، فاش شده است.

طبق این اطلاعات فاش‌شده ظاهرا ۶ مبارز شامل کوان چی، ارمک و تاکدا از نسخه‌های قبلی به همراه پیس‌میکر از دنیای دی‌سی، هوم‌لندر از سریال The Boys و آمنی من از انیمیشن Invincible را در مورتال کامبت ۱ خواهیم دید. در گزارش‌های قبلی به احتمال حضور دو شخصیت پیس‌میکر و هوم‌لندر در بازی Mortal Kombat 1 اشاره شده بود. درکنار آن‌ها از Conan the Barbarian نیز به‌عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های مهمان نام برده شد.

حضور احتمالی اومنی من و هوم‌لندر در بازی Mortal Kombat 1

علاوه‌بر این و طبق اطلاعات فاش‌شده در سایت آمازون، پنج Kameo Fighters جدا از فهرست اصلی مبارزها، به‌عنوان شخصیت‌های کمکی در بازی Mortal Kombat 1 حضور خواهند داشت. جانی کیج، ترمور، ماوادو، کاملئون و فررا بدون همراهی تور، این گروه پنج‌نفره را تشکیل می‌دهند. جانی کیج یکی از مبارزان اصلی در زمان عرضه Mortal Kombat 1 خواهد بود و دیدن نام او در فهرست ذکرشده جالب است.

استودیو ندررلم قبلا اعلام کرده بود که در گذشته به‌دنبال نقش‌آفرینی ژان-کلود ون دام، ستاره‌ی اکشن سینما به‌عنوان جانی کیج بود. حال به نظر می‌رسد قرار است یکی از اسکین‌های جانی کیج، با ظاهر این بازیگر در دسترس قرار گیرد.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال عرضه خواهد شد و خریداران نسخه‌های پریمیوم و کالکتور می‌توانند پنج روز زودتر آن را تجربه کنند. همچنین تمام بازیکنانی که بازی را پیش‌خرید کنند، به تست بتای آن در ماه آگست/اوت دسترسی خواهند یافت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی مورتال کامبت را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده