نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶

اعلام تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen با پخش تریلر گیم پلی

استودیو Hexworks با پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه از تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Lords of the Fallen استودیو Hexworks در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. یک تریلر گیم‌پلی تازه نیز پخش شده است که مکان‌ها، دشمنان و توانایی‌های مختلف را به نمایش در می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Lords of the Fallen، دنباله بازی سولز-لایک شرکت Deck13 دارای دو نسخه Standard و Deluxe خواهد بود. نسخه استاندارد با برچسب قیمتی ۶۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود و با پیش خرید آن می‌توان صاحب بسته Shader Pack شد که رنگ‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی را برای رنگ‌آمیزی دوباره تمام زره‌ها در اختیار می‌گذارد. بازیکن‌ها همچنین با پیش خرید این نسخه سه آیتم XP، پنج آیتم MP و پنج آیتم HP دریافت خواهند کرد.

نسخه دیلاکس بازی Lords of the Fallen با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و محتوی بازی پایه، کلاس اولیه Dark Crusader شامل مجموعه زره و سلاح‌ها، آرت بوک دیجیتالی ۱۰۰ صفحه‌ای، موسیقی متن دیجیتالی و مدل سه‌بعدی همه کاراکترها و دشمنان است. ظاهرا برخی از این آیتم‌ها در اواخر بازی لردز آو د فالن در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند، اما با خریداری نسخه Deluxe می‌توان پیش از سایرین به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

پاداش پیش خرید و محتویات نسخه دیلاکس بازی Lords of the Fallen


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده