// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲

اضافه شدن نیکولاس کیج به بازی Dead By Deadlight

قرار است نیکولاس کیج، بازیگر افسانه‌ای به فهرست بازماندگان بازی Dead By Deadlight اضافه شود.

با اعلام رسمی Behaviour Interactive، جدیدترین شخصیتی که به چرخه بازماندگان بازی Dead By Deadlight افزوده خواهد شد، نیکولاس کیج است. این استودیو تیزری از حضور این بازیگر افسانه‌ای در بازی منتشر کرده است که درادامه مطلب قابل مشاهده است.

با اینکه تریلر گیم‌پلی خاصی از حضور کیج در بازی را نمایش نمی‌دهد، اما ظاهر این شخصیت در بازی را نشان می‌دهد. این تریلر همچنین به احتمال افزوده شدن یک مرحله جدید هم اشاره‌ای داشته است. درحال‌حاضر تنها چیزی که از نیکولاس کیج در بازی Dead By Deadlight می‌دانیم، این است که ظاهرا او جزئی از بازماندگان خواهد بود. وقتی او در حال فیلم‌برداری برای یک فیلم است، توسط The Entity به درون مه احضار شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو سازنده هیچ جزئیات دیگری از حضور این بازیگر در بازی منتشر نکرده است، اما قرار است در روز ۱۴ تیر (۵ ژوئیه) اطلاعات بیشتری درباره این کاراکتر منتشر شود. گفتنی است به‌جز بازی دد بای دیلایت، استودیو Behaviour Interactive در حال کار روی یک بازی جدید است. براساس تعدادی‌از آگهی‌های شغلی، این بازی اثری مولتی‌پلیر و معرفی‌نشده است که برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده