نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳

انتشار بازی بزرگ و معرفی‌نشده یوبیسافت طی ۱۱ ماه آتی

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که استودیو بازی‌سازی یوبیسافت قصد دارد تا یک بازی بزرگ را تا قبل از ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر کند.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، طی ماه‌های اخیر، انتشار برخی از پروژه‌های در حال توسعه سازنده‌ سری بازی‌های اساسینز کرید با تأخیر مواجه شده است. همچنین شرکت موردنظر روند ساخت چند پروژه خود را متوقف کرده است. ولی حالا واضح به نظر می‌رسد که با همه‌ی این‌ها، یوبیسافت برنامه‌ای مفصل و شلوغ برای سال مالی جاری دارد.

در ادامه باید گفت تعداد زیادی از آثاری که قرار است طی ۱۱ ماه پیش رو عرضه شوند، توسط این استودیو به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند. با‌این‌حال براساس جدیدترین اخبار دنیای بازی، ظاهرا یکی از بازی‌هایی که یوبیسافت زمان عرضه‌ی آن را قبل از آوریل ۲۰۲۴ در نظر گرفته، هنوز به‌صورت رسمی توسط این استودیو معرفی نشده است.

استودیو مورنظر در جریان گزارش مالی سه‌ماهه اخیر اعلام کرد که در حال حاضر در برنامه‌ی خود، هشت بازی برای عرضه در سال مالی جاری دارد؛ سالی که تا تاریخ ۳۱ ماه مارس سال آینده میلادی ادامه پیدا می‌کند. جالب است بدانید در میان این تعداد بازی، اثری وجود دارد که به‌عنوان یک پروژه برزگ معرفی‌نشده شناخته می‌شود.

بسیم در مأموریت بغداد بازی Assassin’s Creed Mirage

بازی‌هایی مثل Avatar: Frontiers of Pandora ،Assassin’s Creed Mirage ،Skull and Bones ،The Crew Motorfest ،Rainbow Six Mobile ،The Division Resurgence و XDefiant از جمله آثاری هستند که در این فهرست به چشم می‌خورند.

درنهایت باید گفت باتوجه‌به نزدیکی شوکیس یوبیسافت فوروارد این احتمال وجود دارد که استودیو موردنظر در جریان شوکیس آینده خود از این پروژه مرموز به‌صورت رسمی رونمایی کند و درکنار این امر اطلاعات جدیدی را از آثار دیگر خود در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما آیا پروژه معرفی‌نشده یوبیسافت یک آی پی جدید خواهد بود؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده