نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۶

بازی‌ های آینده سری زلدا جهان باز خواهند بود

ایجی آئونوما، تهیه‌کننده سری زلدا تایید کرد نسخه‌های آینده این مجموعه در سبک جهان باز توسعه خواهند یافت.

اخیرا ایجی آئونوما، تهیه‌کننده سری زلدا در مصاحبه‌ای با مجله گیم اینفورمر درباره آینده مجموعه به بیان مطالبی پرداخته است. این توسعه‌دهنده به تاثیر تحول‌آفرین نسخه Ocarina of Time روی سری زلدا اشاره کرد و توضیح داد که سه‌بعدی شدن سری پس از عرضه این نسخه باعث ایجاد محدودیت‌هایی برای تیم سازنده شد. بااین‌حال نسخه Breath of the Wild با استفاده از تجربه سازندگان و مکانیسم‌های آشنای جهان باز توسعه یافت و آزادی عمل بسیار بالایی برای بازیکنان به ارمغان آورد.

آئونوما در ادامه افزود: «ما توانستیم با عرضه Ocarina of Time به‌نوعی یک قالب جدید را برای تعدادی از نسخه‌های بعدی زلدا ایجاد کنیم. بااین‌حال، این قالب جدید از برخی جهات برای ما محدودکننده ظاهر شد. سری زلدا پس از انتشار Ocarina of Time به تکامل خود ادامه داد و من فکر می‌کنم اکنون منصفانه است که بگوییم Breath of the Wild نوع جدیدی از گیم‌پلی جهان باز و آزادی عمل را به سری اضافه کرد. من فکر می‌کنم این همان قالب جدیدی خواهد بود که برای آینده سری ایجاد شده است».

باتوجه‌به عملکرد استثنایی Tears of the Kingdom در فروش اولیه و کسب نقدهای عالی از منتقدان، قابل درک است که شرکت نینتندو تمایل داشته باشد سری زلدا را در سبک جهان باز ادامه دهد. این دنباله موفق شد فروش فیزیکی زمان عرضه Breath of the Wild در بازار بریتانیا را پشت سر گذارد و تبدیل به پرفروش‌ترین نسخه فیزیکی این بازار در سال جاری شود.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع 80.lv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده