نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۲

احتمال حضور Conan the Barbarian به‌عنوان کاراکتر مهمان در بازی Mortal Kombat 1

جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال از احتمال راه‌یابی کونان بربر به‌عنوان کاراکتر مهمان در نسخه بعدی بازی مورتال کامبت خبر داد.

استودیو NetherRealm احتمالا به‌زودی از نسخه بعدی بازی مورتال کامبت رونمایی می‌کند که ظاهرا مجموعه را ریبوت خواهد کرد. استودیو ندررلم اخیرا با انتشار دو تیزر به ریبوت مجموعه اشاره کرد و بیل‌بیل‌-کان، یکی از افشاگرهای سرشناس اعلام کرد که نسخه بعدی مورتال کامبت تحت عنوان Mortal Kombat 1 در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

جز کوردن اخیرا از راه‌یابی کاراکترهای هوم‌لندر از مجموعه The Boys (پسران) و پیس‌میکر از دنیای دی‌سی به نسخه بعدی مورتال کامبت در قالب بسته الحاقی پس از عرضه خبر داد. اکنون جز کوردن در پادکست Xbox Two به احتمال حضور Conan the Barbarian به‌عنوان یکی دیگر از کاراکترهای مهمان Mortal Kombat 1 اشاره کرده است؛ هرچند هنوز معلوم نیست که نسخه آرنولد شوارتزنگر یا نسخه کمیک این قهرمان در بازی گنجانده شود.

شایعاتی از معرفی بازی Mortal Kombat 1 در روزهای آتی به گوش می‌رسد؛ بنابراین احتمالا در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود. ظاهرا سونی قصد برگزاری یک PlayStation Showcase در تاریخ ۵ خرداد (۲۵ می) را دارد و احتمالا می‌توان انتظار نمایش نسخه بعدی مورتال کامبت در این رویداد را داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده