نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

اشاره یک تحلیلگر به احتمال فروش بالای Zelda: Tears of the Kingdom تا چند سال

یکی از تحلیلگران صنعت بازی اعتقاد دارد که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom می‌تواند تا سال‌ها در جدول بازی‌های پرفروش باقی بماند.

هر سال تعدادی بازی‌ محبوب و پرفروش به بازار عرضه می‌شوند که می‌توان نام آن‌ها را تا مدتی در جدول پرفروش‌ها مشاهده کرد. بااین‌حال بازی‌های بسیار اندکی هستند که بتوانند پس از گذشت مدت طولانی و پیدا شدن رقیب‌های متوالی، باز هم در جمع ویدیوگیم‌های پرفروش قرار بگیرند. برای مثال می‌توان به دو بازی Mario Kart 8 و Grand Theft Auto V اشاره کرد که پس از گذشت چند سال از زمان انتشار، همچنان می‌توان نام آن‌ها را در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه‌ها و هفته‌های مختلف مشاهده کرد. این ویدیوگیم‌ها به‌گونه‌ای توسعه یافته‌اند که بازیکنان در هر زمان به آن‌ها مراجعه کنند، سرگرم می‌شوند.

حال مت پیسکاتلا، تحلیلگر صنعت بازی اعتقاد دارد جدیدترین انحصاری شرکت نینتندو یا همان بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom می‌تواند تا چند سال در فهرست بازی‌های پرفروش باقی بماند. پیسکاتلا با اشاره به میانگین فوق‌العاده‌ی نمرات منتقدها به بازی در متاکریتیک، توضیح داد: «من گاهی اوقات به این فکر می‌کنم که یک بازی تا چند ماه می‌تواند در ۲۰ بازی رتبه‌ی برتر جداول فروش ماهانه‌ی بازی‌ها حضور داشته باشد؟ در مورد این بازی، احتمالا چند سال طول بکشد. باتوجه‌به حجم محتوای [جدیدترین افسانه‌ی زلدا]، مطمئنا بازیکنان می‌توانند در هر زمانی به سمت تجربه‌ی آن بروند».

طرفداران سری زلدای شرکت نینتندو از موفقیت‌های نسخه Tears of the Kingdom بسیار خوشحال هستند. هیدمارو فوجی‌بایاشی، کارگردان این بازی تایید کرده است که در حال حاضر برای توسعه‌ی نسخه بعدی برنامه دارد. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم‌اکنون روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس بازیکنان است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده