نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

نسخه جدید مورتال کامبت احتمالا ریبوت خواهد بود

به‌نظر می‌رسد اعضای استودیو ندررلم قصد دارند تا بازی Mortal Kombat 12 را که در حال حاضر با نام Mortal Kombat 1 شناخته می‌شود، به‌زودی معرفی کنند.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، در ماه‌های گذشته شایعات فراوانی پیرامون نسخه بعدی مجموعه بازی مورتال کامبت شکل گرفت. شرکت براداران وارنر در اوایل سال جاری ساخت بازی مورتال کامبت ۱۲ را تایید کرد. همچنین اوایل ماه جاری استودیو بازی‌سازی ندررلم با انتشار ویدیویی به مناسبت سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه قدیمی و ارسال‌ پیام‌های حاوی قدردانی سازندگان این اثر از طرفداران، یک تیزر کوتاه را در انتهای ویدیو خود به نمایش درآورد.

از طرفی دیگر نیز، روز گذشته یک تیزر جدید از بازی Mortal Kombat 12 در دسترس قرار گرفت. ویدیویی که عده کثیری در محافل مختلف بر این اعتقاد هستند که احتمالا به ریبوت این مجموعه مبارزه‌ای اشاره می‌کند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شایعه جدید حول این موضوع مطرح شده است.

اسکورپیون در بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

به‌تازگی اکانت توییتری Billbil-kun که‌به‌عنوان یک افشا‌کننده قابل اعتماد شناخته می‌شود، در صحبت‌های جدید خود به جدیدترین پروژه استودیو بازی‌سازی ندررلم اشاره کرده است. براساس صحبت‌های این شخص جدیدترین نسخه این مجموعه قرار است با نام Mortal Kombat 1 در دسترس پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس‌ | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی قرار بگیرد.

همچنین به نظر می‌رسد به‌زودی این بازی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. Billbil-kun در ادامه صحبت‌های خود فاش می‌کند که سازندگان قصد دارند تا اثر موردنظر را در سه نسخه مختلف برای کاربران عرضه کنند. نسخه استاندارد این بازی با قیمت ۶۹/۹۹ دلار برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت و با قیمتی معادل ۵۹/۹۹ دلار برای پلتفرم نینتدو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه باید گفت نسخه پرمیوم این بازی قیمتی معادل ۱۰۹/۹۹ دلار خواهد داشت. همچنین بازی Mortal Kombat 1 یک نسخه فیزیکی Kollector’s Edition خواهد داشت که با قیمت ۲۴۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این شخص اعتقاد دارد که نسخه Kollector’s برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار نخواهد گرفت.

درنهایت باید گفت بهتر است تا زمان معرفی رسمی این بازی و انتشار اطلاعات و جزئیات صحیح توسط سازندگان آن منتظر بمانیم.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا با ریبوت شدن این مجموعه موافقید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع mp1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده