// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵

یک اسپیدران بازی Zelda: Tears of the Kingdom را در ۹۴ دقیقه به پایان رساند

یک بازیکن موفق شده است در روز عرضه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، این بازی را در ۹۴ دقیقه تکمیل کند.

یک کاربر یوتیوب با نام gymnast86 موفق شده است بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به‌صورت اسپیدران تکمیل کند. زمان موردنیاز او برای این کار ۱:۳۴:۳۳ بوده است و در آن از هیچ آمیبویی استفاده نکرده است. فراموش نکنید ویدیوی لینک شده به‌شدت حاوی اسپویلر از جمله پایان بازی است.

از آنجایی‌که بازی دیروز عرضه شده بود، احتمال زیاد این رکورد در طول روزها، هفته‌ها و ماه‌های آتی بارها شکسته خواهد شد. اما با درنظرگرفتن بزرگی این اثر، تکمیل بازی در ۹۴ دقیقه در روز اول عرضه اقدامی قابل‌توجه است. او در ویدیوی دیگری توضیح داد چگونه موفق‌به انجام این اسپیدران شده و مسیر اصلی و حقه‌های استفاده شده را هم بیان کرده است. توجه کنید این ویدیو هم حاوی اسپویلر است.

او افزود برخی‌از حقه‌هایی که در Breath of the Wild قابل استفاده بودند توسط نینتندو رفع شده و بازیکنان برای اسپیدران در Tears of the Kingdom باید میانبرهای دیگری پیدا کنند: «آنطور که من متوجه شدم، تقریبا هیچ‌کدام از گلیچ‌هایی که در نسخه قبلی موجود بودند به بازی جدید راه پیدا نکرده‌اند. این بدان معنا نیست که هرگز نمی‌توان آن گلیچ‌ها را انجام داد، اما روش فعال‌سازی آن‌ها در Breath of the Wild روی این بازی کار نمی‌کند».

لوگو بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

این اسپیدران از قابلیت جدید ترکیب اسلحه بازی استفاده کرده که با آن بازیکنان می‌توانند با الحاق کردن دو آیتم با یکدیگر، اسلحه‌های قدرتمند خود را بسازند. یکی دیگر از این قابلیت‌ها آلترا هارد است که طی آن لینک می‌تواند دیگر اشیا را با یکدیگر پیوند دهد و بعید نیست بازیکنان با استفاده از تکنیک‌های جدید زمان تکمیل بازی را باز هم کاهش دهند.

gymnast86 گفت: «بار دیگر، این استراتژی‌ها احتمالا خیلی سریع قدیمی می‌شوند؛ پس اگر چند روز از انتشار ویدئو گذشته، حتما اطلاعات جدیدتر را هم بخوانید». رکورد کنونی اسپیدران بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild توسط یک بازیکن آمریکایی با نام Player5 است که موفق شد بازی را در ۲۳ دقیقه و ۴۲ ثانیه تکمیل کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده