نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸

شرکت شارپ تولید صفحه نمایش LCD برای یک کنسول بازی جدید را تایید کرد

مدیرعامل شرکت شارپ تایید کرد که اکنون نمایشگر LCD یک کنسول بازی جدید را توسعه می‌دهد.

کنسول نینتندو سوییچ وارد هفتمین سال عمر خود شد و تاکنون بیش از ۱۲۵ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. بااین‌حال شرکت نینتندو در جلسه گزارش مالی اخیر خود تایید کرد که فروش سخت‌افزاری این پلتفرم کاهش یافته و پیش‌بینی‌ها برای فروش آن در سال جاری کمتر شده است. باتوجه‌به این موارد، بسیاری از طرفداران نینتندو سوییچ تمایل دارند در مورد کنسول جدید شرکت نینتندو اطلاعات بیشتری کسب کنند. با اینکه برخی از گزارش‌ها و شایعات به جانشین نینتندو سوییچ و تولید آن اشاره دارند، اما همچنان هیچ خبر رسمی پیرامون آن منتشر نشده است.

اخیرا شرکت شارپ در گزارش درآمد سه‌ماهه اخیر خود تأیید کرد که صفحه‌نمایش LCD تازه‌ای را می‌سازد؛ برای کنسول جدیدی که قرار است در آینده عرضه شود. بااین‌حال شرکت شارپ طبیعتا نام این کنسول را اعلام نکرد. رابرت وو، مدیرعامل شارپ در این‌باره گفت: «من نمی‌توانم در مورد جزئیات مربوط‌به مشتریان خاص اظهارنظر کنم، اما می‌توانم بگویم در مورد این کنسول بازی جدید، ما در مرحله‌ی تحقیق و توسعه آن مشارکت داشته‌ایم».

در اوایل سال جاری، گزارش هایی منتشر شدند که ادعا داشتند شرکت نینتندو در حال مذاکره با تأمین‌کنندگان قطعات برای آغاز فرایند تولید جانشین نینتندو سوییچ است. اخیرا گزارش شد که توسعه کنسول جدید نینتندو به خوبی در حال پیشرفت است، اما این توسعه‌دهنده ژاپنی برای عرضه آن تا قبل از بهار ۲۰۲۴ برنامه‌ای ندارد. شرکت شارپ سابقه‌ی کار با نینتندو روی تأمین قطعات برخی از کنسول‌ها از جمله نینتندو سوییچ را در کارنامه دارد.

باتوجه‌به این نکته که دو شرکت نینتندو و شارپ در مورد این گزارش واکنشی نداشته‌اند، شاید بتوان احتمال داد که گزارش منتشرشده به کنسول دیگری به جز جانشین نینتندو سوییچ ارتباط دارد. اخیرا شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد شرکت سونی در حال توسعه یک پلتفرم بازی دستی پلی استیشن است که براساس Remote Play و با نیاز نیاز دائمی به اینترنت کار می‌کند. در این شایعه به احتمال عرضه‌ی این کنسول دستی در ماه نوامبر اشاره شده بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده