// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

واکنش منتقدین به The Legend of Zelda: Tears of Kingdom

به‌تازگی میانگین نمرات بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom منتشر شد و شاهد یک دنباله شاهکار برای مجموعه زلدا هستیم.

The Legend of Zelda یکی از مجموعه‌های بزرگ و پرمخاطب صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. با هر کنسول جدید نینتندو، قطعا کاربران منتظر زلدای جدید هستند تا بتوانند یک بار دیگر با لینک وارد ماجراجویی‌ جدید و لذت‌بخش شوند. در سال ۲۰۱۷، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به‌عنوان یک انحصاری روز عرضه به خوبی کار خود را انجام داد و جهان بازی به‌قدری گسترده بود که می‌توانستید ماه‌ها خود را در آن سرگرم کنید.

حال پس از گذشت ۶ سال، دنباله این بازی با نام The Legend of Zelda: Tears of Kingdom فردا عرضه می‌شود. محصولی که نینتندو وعده داده همانند نسخه قبلی خود سرگرم کننده است و می‌تواند محتویات بیشتری را هم در اختیار مخاطب‌اش قرار دهد. به‌تازگی میانگین امتیازات بازی منتشر شده و در جریان آن شاهد عملکرد فوق‌العاده خوب Tears of Kingdom هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان The Legend of Zelda: Tears of Kingdom را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

The Legend of Zelda: Tears of Kingdom

  • سازنده: نینتندو
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: جهان باز
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • تاریخ عرضه: ۲۲ اردیبهشت ماه

چشم‌انداز دریا در بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

گاردین: ۱۰۰ از ۱۰۰

احساس می‌کنم که هیچ‌وقت بازی را کامل نخواهم کرد. هر زمانی‌که فکر می‌کنم بخشی را مدیریت و کامل کردم، وسعت جدیدی را به نمایش می‌گذارد. حتی من هنوز به Depths اشاره نکردم که جهان زیرین بازی است و دقیقا در زیر سرزمین هایرول قرار گرفته است (من واقعا آن زیر را دوست دارم). هر زمان که در خانه راه می‌روم، به تمام اجزای داخل خانه نگاه کرده و در تصورات به‌دنبال این هستم که به چه شکل می‌توانستم آن‌ها را سر هم کنم. من بچه‌های خود را دعوت می‌کنم تا درکنار من مشغول تماشای ماجراجویی لینک شوند و به هنگام زمانی‌که توسط یک هیولای ترسناک تحت تعقیب قرار می‌گیریم، فریاد می‌زنیم. به‌تازگی در فرودگاه توسط مردمی که حوصله‌شان سر رفته و سرشان داخل گوشی موبایل است، احاطه شده بودم و جذب دخمه پر پیچ و خمی بودم که در گوشه نقشه پیدا کرده بودم؛ به‌لطف این اتفاق تقریبا نزدیک بودن زمان سوار شدن را از دست دهم.

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک دنباله غیر قابل درک است. جهانی را گسترش داده که بیش از حد انتظار پر و کامل بود و حال انتظارات را حتی تا ابرها بالاتر برده است [اشاره به محیط‌های داخل آسمان بازی].

گیم‌اسپات: ۱۰۰ از ۱۰۰

Zelda: Tears of the Kingdom یک بوم نقاشی برای خلاقیت شما است، کتابی است که بتوانید داستان خود را در آن بنویسید و جهانی که ازطریق آن افسانه خود را خلق کنید. به همان اندازه که وقت بگذارید، پاداش کسب می‌کنید و مدام به شما می‌گوید که پرواز کنید، قایم شوید، مهندسی کنید، معما حل کنید و همچنین مشغول ماجراجویی و اکتشاف شوید.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

The Legend of Zelda Tears of the Kingdom مجددا Breath of the Wild را تعریف می‌کند. به‌حای اینکه مشکلات را به کل حذف کند، آن‌ها را با اضافه کردن راه‌حل‌های گیم‌پلی محور رفع کرده تا تصورات شما حد و مرزی نداشته باشد. به‌راحتی یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده روی نینتندو سوییچ است.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

بااینکه Zelda: Tears of Kingdom به طرز ترسناکی بزرگ است، توانسته تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه غنی و قدرتمند بگذارد. تجربه‌ای که روی شالوده و استخوان‌بندی نسخه قبلی سوار شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده