نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

اشاره احتمالی تیزر Mortal Kombat 12 به ریبوت مجموعه

تیزر Mortal Kombat 12 درکنار اشاره به رونمایی بازی در آینده نه‌چندان دور احتمالا از ریبوت شدن مجموعه حکایت دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تیزر جدیدی از بازی Mortal Kombat 12 استودیو NetherRealm پخش شده است.  تیزر قبلی انفجار یک دانه شن در ساعن شنی را نشان داد، اما تیزر تازه بسیار قابل فهم‌تر است. این تیزر می‌گوید که «تقریبا زمانش فرا رسیده است» و عقربه ساعت را در حال نزدیکی به ۱۲ نشان می‌دهد.

بااین‌حال عقربه ساعت در لحظات پایانی از روی عدد ۱۲ پرش می‌کند و روی عدد ۱ قرار می‌گیرد. ظاهرا این تیزر مثل اثر انفجاری تیزر قبلی به ریبوت مجموعه اشاره دارد. شاید جهان از دوباره ساخته شود و همه چیز از صفر آغاز شود؛ خصوصا باتوجه‌به وقایع پایانی مورتال کامبت ۱۱. به‌هرشکل احتمالا نباید زمان زیادی را منتظر بمانیم. زیرا اخیرا شایعاتی از نمایش بازی در ماه جاری یا در PlayStation Showcase آتی منتشر شد که احتمالا در ۴ خرداد (۲۵ می) برگزار می‌شود.

با اینکه جزئیاتی از پلتفرم‌ها، کاراکترها و زمان انتشار Mortal Kombat 12 در دست نیست، اما اخیرا شایعاتی از نخستین کاراکتر مهمان بازی منتشر شد. جز کوردن از رسانه Windows Central ادعا کرد که پیس‌میکر به مبارزان بازی می‌پیوندد که پس از فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) و سریال شبکه اچ‌بی‌اُ به شهرت رسید. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا جان سینا، کشتی‌گیر حرفه‌ای WWE دوباره نقش این شخصیت را بازی می‌کند یا خیر.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده