نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶

احتمال تأخیر بازی Assassin’s Creed Mirage تا اکتبر ۲۰۲۳

تام هندرسون ادعا کرد که بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز Assassin’s Creed Mirage با تأخیر مواجه شده است.

زمان زیادی از رونمایی بازی Assassin’s Creed Mirage توسط یوبیسافت می‌گذرد. نظر به اینکه تاکنون تنها یک تریلر سینمایی از این بازی اکشن ماجراجویی پخش شده است، جای تعجبی ندارد که نگرانی‌هایی نسبت‌به وضعیت توسعه آن وجود داشته باشد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این اثر پشت درهای بسته با تأخیر دیگری مواجه شده است.

تام هندرسون که در دسامبر ۲۰۲۲ از احتمال انتشار Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت خبر داد، اخیرا با انتشار یک توئیت تازه ادعا کرد که این بازی به‌صورت داخلی تا ماه اکتبر به تعویق افتاده است. این با گزارش‌های اخیر مبنی‌بر تأخیر اساسینز کرید میراژ نیز تطابق دارد؛ گزارش‌هایی که از انتشار بازی بین سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ تا سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ حکایت داشتند.

در گذشته شایعاتی مبنی‌بر تأخیر Assassin’s Creed Mirage پشت درهای بسته منتشر شد؛ بنابراین این احتمالا اولین‌بار نیست که بازی به تعویق می‌افتد. البته از آن‌جایی که یوبیسافت هیچ‌وقت تاریخ انتشار دقیقی را برای بازی مشخص نکرد، شاید استفاده از لفظ «تأخیر» را نتوان دقیق به شمار آورد. اما درهرصورت به نظر می‌رسد که برنامه‌ریزی‌های سازندگان دچار مقداری تغییر شده است. تام هندرسون می‌گوید که بازی Assassin’s Creed Nexus نیز با تأخیر «چند ماهه» مواجه شده است؛ محصولی که به‌شکل انحصاری در دسترس کاربرهای هدست‌های واقعیت مجازی Meta Quest قرار می‌گیرد.

با اینکه اطلاعاتی از زمان ارائه جزئیات بیشتر از Assassin’s Creed Mirage در دست نیست، اما ظاهرا طرفدارها باید در رویداد آتی Ubisoft Forward منتظر نمایش بازی باشند. این رویداد در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برگزار می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده