نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

تلاش برای فرار از هیولا در تریلر گیم پلی بازی ترسناک Amnesia: The Bunker

شرکت Frictional Games یک تریلر گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای از بازی ترسناک بقامحور Amnesia: The Bunker پخش کرد.

مجموعه بازی‌های Amnesia محبوبیت زیادی نزد طرفدارهای آثار ترسناک بقامحور دارد و با نسخه‌ی بعدی به‌دنبال ارائه‌ی تجربه دلهره‌آور دیگری است. بازی Amnesia: The Bunker در اواخر ماه جاری روانه بازار می‌شود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Frictional Games یک تریلر طولانی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر در طول ۱۰ دقیقه به نمایش بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی این اثر ترسناک می‌پردازد.

این تریلر به‌طرز وحشتناکی آغاز می‌شود و نگاهی اجمالی به هیولایی دارد که مخفیانه به تعقیب بازیکن‌ها می‌پردازد. این ویدیو نشان می‌دهد که اگر در چنگال این موجود رعب‌انگیز گرفتار شوید، شرایط تا چه اندازه بغرنج می‌شود. در این تریلر جنبه‌های دیگری نظیر کاوش، جابه‌جایی در پناهگاه با کمک تابلوهای راهنما و تداخل نور و تاریکی نیز به نمایش گذاشته شده است. با این تفاسیر شاید با ویدیوگیم قابل توجهی سروکار داشته باشیم که طرفداران آثار ترسناک نباید آن را از دست بدهند.

بازی Amnesia: The Bunker اخیرا با یک هفته تأخیر مواجه شد و اکنون در تاریخ ۲ خرداد (۲۳ می) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. بازیکن‌ها در این بازی ترسناک بقامحور نیمه جهان-باز تلاش دارند تا در جریان جنگ جهانی اول از یک پناهگاه زیرزمینی متروکه خارج شوند؛ درحالی‌که دائما توسط یک موجود مرموز و سهمگین مورد تعقیب قرار می‌گیرند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده