// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۸

رونمایی مایکروسافت از زمان برگزاری شوکیس ایکس باکس

شرکت مایکروسافت از ساعت دقیق برگزاری شوکیس بازی‌های ایکس باکس و دایرکت Starfield پرده برداشته است.

به‌تازگی شرکت مایکروسافت از زمان شروع شوکیس بازی‌های ایکس باکس در این تابستان رونمایی کرده است. پیش‌تر اعلام شده بود این مراسم دیجیتالی در روز یکشنبه ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) برگزار خواهد شد و اکنون معلوم شده ساعت دقیق آن ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران است. مشخص نیست این مراسم چه‌زمان به‌طول خواهد انجامید؛ اما بلافاصله بعد آن شاهد نمایش دایرکت Starfield خواهیم بود که یک نمایش با جزئیات از بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی بتسدا خواهد بود.

مایکروسافت گفت: «برای برخی غافلگیری‌های جدید و اولین نگاه‌ها از استودیوهای داخلی بااستعداد و خیلی از همکاران خلاق ما در سراسر جهان به ما ملحق شوید. این روزی است که گیمرها منتظرش هستند تا ببینند چه آثاری به ایکس باکس، پی‌سی و گیم پس خواهند آمد. دایرکت استارفیلد شما را به درون استودیوهای بازی‌سازی بتسدا دعوت خواهد کرد تا موارد بسیار بیشتری درباره این اثر فرا بگیرید که شامل تصاویر بسیاری از گیم‌پلی جدید، مصاحبه سازندگان و اطلاعات پشت صحنه داخلی است».

این شوکیس در پلتفرم‌هایی نظیر یوتیوب، توییچ و فیسبوک قابل تماشا خواهد بود و از ۳۰ زبان درکنار زبان اشاره انگلیسی و بریتانیایی و توضیحات صوتی انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد. متعاقبا یک استریم با نام Xbox Games Showcase Extended در ساعت ۲۰:۳۰ در روز ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) برگزار خواهد شد. این مراسم شامل مصاحبه‌های باجزئیات با تمرکز بر اخبار از شوکیس اصلی درکنار به‌روزرسانی‌ها از شرکای ترد-پارتی خواهد بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده