// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

لغو نسخه نینتندو سوییچ بازی ابرقهرمانی میدنایت سانز

با اعلام شرکت توکی، نسخه نینتندو سوییچ بازی Marvel’s Midnight Suns لغو شد. تاریخ انتشار بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم اعلام شده است.

با اعلام شرکت توکی گیمز، برنامه‌ی آن‌ها برای عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Marvel’s Midnight Suns لغو شده است. همچنین این بازی توسعه‌یافته توسط استودیو فیراکسیس قرار است به‌صورت دیجیتال در روز ۲۱ اردیبهشت (۱۱ می) روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. نسخه نسل هشتمی بازی تنها به‌شکل دیجیتال عرضه می‌شود و خبری از نسخه فیزیکی نخواهد بود.

توکی در یک بیانیه گفت: «به‌عنوان بخشی‌از برنامه‌ی به‌روزشده، نسخه سوییچ Marvel’s Midnight Suns دیگر عرضه نخواهد شد». گفتنی است Blood Storm، چهارمین و آخرین بسته الحاقی بازی هم در ۲۱ اردیبهشت (۱۱ می) انتشار خواهد یافت. هر پک DLC بازی یک ابرقهرمان قابل استخدام جدید شامل ددپول، ونوم،موربیوس و استورم و سه مرحله داستانی ارائه می‌کند که هم به‌صورت جداگانه و هم به‌عنوان بخشی‌از سیزن پس قابل خرید است.

بازی میدنایت سانز ابتدا قرار بود در ماه اکتبر عرضه شود و بعد از یک تأخیر، در اوایل ماه دسامبر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شد. با وجود استقبال منتقدان، تنها پس از یک ماه از انتشار، این ویدئوگیم با تخفیف رو‌به‌رو شد که نشان‌از ناامیدی ناشر از عملکرد تجاری آن است.

ددپول در بازی Marvel’s Midnight Suns

این شایعه در ماه فوریه تایید شد و جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گزارش داد بازی در زمینه‌ی فروش شکست خورده است. استراوس زلنیک، رئیس تیک-تو به رسانه‌ها گفت «ممکن است تاریخ عرضه مناسب نبوده باشد»، اما او اعتقاد داشت مانند دیگر آثار فیراکسیس، بازی Marvel’s Midnight Suns در بلندمدت فروشی خوب را تجربه خواهد کرد.

در ماه فوریه اعلام شد جیک سولومون، کارگردان میدنایت سانز و مجموعه XCOM پس از دو دهه استودیو فیراکسیس را ترک می‌کند. همچنین استیو مارتین، رئیس استودیو هم پس از ۲۵ سال از فیراکسیس جدا شد و هدر هیزن، مدیرعامل سابق جانشین او شده است. در همان زمان ساخت نسخه بعدی از مجموعه Sid Meier's Civilization تایید شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده