نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۰

پخش تریلر گیم‌ پلی بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken

استودیو لومینوس پروداکشنز تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken را منتشر کرد.

بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken قرار است ماه آینده در دسترس بازیکنان قرار گیرد. این دی‌ال‌سی شامل بخش داستانی جدیدی می‌شود که در آن فری هالند باید درکنار مادرش به ماجراجویی جدیدی با محوریت گذشته سرزمین آتیا و نحوه نابود شدن آن بپردازد. حال لومینوس پروداکشنز تریلر جدیدی را به اشتراک گذاشته است تا بیشتر با محتوای جدید گیم‌پلی دی‌ال‌‌سی آینده Forspoken آشنا شویم.

باتوجه‌به اینکه تانتا سینتا، مادر فری، در این ماجراجویی درکنار او حضور دارد، می‌توانیم انتظار جادو‌ها و پارکورهای جدیدی به محوریت همکاری این دو نفر را داشته باشیم. در بخشی از تریلر می‌توانیم ببینیم که سینتا می‌تواند در بخش‌هایی به فری در انجام حرکات پارکور و پیمایش کمک کند. علاوه‌براین، انواع جادو و طلسم‌های جدید در این بسته الحاقی گنجانده شده‌اند؛ برای مثال یکی از آن‌ها می‌تواند یک سیاه‌چاله جادویی را ایجاد کرده و دشمنان را به سمت خود بکشد.

در ادامه می‌توانیم یک جانور عظیم را مشاهده کنیم که با صدای اهریمنی خود در مورد واقعه Gloaming و چگونگی تاثیر آن در نابودی زندگی در آتیا صحبت می‌کند. به نظر می‌رسد این موجود درنهایت یکی از باس‌فایت‌های جدید بازی را رقم بزند.

دانلود از آپارات

بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken در تاریخ ۵ خرداد (۲۶ می) روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی به‌عنوان آخرین پروژه استودیو لومینوس پروداکشنز به حساب می‌آید؛ چرا که به علت فروش کم و ناموفق بازی Forspoken، شرکت اسکوئر انیکس تصمیم به منحل کردن این استودیو و ادغام کارکنان آن در پروژه‌های دیگر خود گرفته است.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Forspoken چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده