نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

معرفی رویداد خیریه Loot for Good برای بازی Call of Duty: Warzone 2

شرکت اکتیویژن با پخش یک تریلر، رویداد خیریه Loot for Good بخش DMZ بازی Call of Duty: Warzone 2 را معرفی کرد.

بخش اهدای کمک‌های مالی کالاف دیوتی از شرکت اکتیویژن بلیزارد اخیرا یک رویداد جدید را برای جمع‌آوری کمک مالی در حالت DMZ بازی Call of Duty: Warzone 2 به راه انداخته است. این رویداد با نام Loot for Good معرفی شده است و شرکت اکتیویژن به ازای فعالیت بازیکنان در رقابت‌های DMZ، مقداری پول را به بخش خیریه کالاف دیوتی اهدا خواهد کرد. به‌طور جزئی‌تر، ناشر کالاف دیوتی به ازای رسیدن هر بازیکن به مبلغ ۳۰ هزار دلار درون بازی، یک دلار و به ازای رسیدن هر بازیکن به مبلغ یک میلیون دلار درون بازی، ۱۰ دلار را به خیریه اختصاص خواهد داد. بازیکنان می‌توانند به‌روزرسانی‌های روزانه از عملکرد خود در این رویداد را مشاهده کنند.

به‌گفته‌ی اکتیویژن، افرادی که در رقابت‌های رویداد Loot for Good شرکت کنند و بتوانند حداقل ۳۰ هزار دلار را استخراج کنند، یک پاداش درون بازی دریافت می‌کنند. اکتیویژن در برنامه دارد تمام پول به‌دست آمده از این رویداد را به حمایت از کهنه‌‌ سربازان اختصاص دهد.

دن گلدنبرگ، مدیر اجرایی بخش خیریه کالاف دیوتی گفت: «رویداد Loot for Good به طرفداران Call of Duty: Warzone 2 این فرصت را می‌دهد تا با تجربه بازی، [همان] کاری که همیشه دوست داشتند، مستقیم از کهنه سربازان حمایت کنند. این ابتکار نه‌تنها سرگرم‌کننده است، بلکه می‌تواند توجه‌ها را به خود جلب کند و آگاهی عمومی در مورد اهمیت یافتن مشاغل بهتر برای افراد بازنشسته را افزایش دهد».

مبارزه با سلاح سرد در بازی Call of Duty: Warzone 2

بخش خیریه کالاف دیوتی (Call of Duty Endowment) با سازمان‌های خصوصی حمایت از کهنه سربازان در ایالات متحده و بریتانیا همکاری می‌کند تا کاریابی برای این بازنشستگان را آسان‌تر کند. طبق اعلام اکتیویژن، بخش خیریه کالاف دیوتی در سال گذشته توانست رکورد عملکرد سالانه‌ی خود را بشکند و بیش از یک میلیارد دلار را برای حمایت از کهنه سربازان جمع‌آوری کرد.

گلدنبرگ در این‌باره افزود: «زمانی‌که ما ۱۴ سال پیش به تأسیس بخش خیریه پرداختیم، هدف ما این بود که وضعیت نامناسب اقتصادی بازنشستگان جنگی را در مرکز توجه قرار دهیم. ما تاکنون برای ۱۱۸ هزار کهنه سرباز، شغل مفید ایجاد کرده‌ایم. با این وجود همچنان به کارهای بیشتری نیاز است؛ به‌خصوص برای کهنه سربازان زن که دو تا سه برابر بیشتر از همتایان مرد خود در معرض بیکاری هستند».

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده