نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷

مراقب اسپویل‌های بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باشید

جزئیات زیادی از بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک هفته پیش از انتشار لو رفت.

زمان زیادی تا انتشار بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باقی نمانده است، اما همان‌طور که این اتفاق پیش از عرضه اکثر آثار مورد انتظار رخ می‌دهد، جزئیات زیادی از این دنباله جهان-باز شرکت نینتندو به بیرون درز کرده است. در گذشته شاهد افشای نسخه کلکسیونی و محتویات کتاب هنری بازی بودیم، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این بازی پیش از موعد در دسترس برخی از بازیکن‌ها قرار گرفته است.

همان‌طور که رسانه Video Games Chronicle گزارش داد، ظاهرا نسخه‌های فیزیکی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بسیار زودتر از زمان مقرر در اختیار برخی از گیمرها قرار گرفته است؛ موردی که باعث انتشار تصاویر و کلیپ‌های گیم‌پلی اثر در رسانه‌های اجتماعی شد. اگر نمی‌خواهید هیچ یک از بخش‌های بازی برای‌تان لو برود، باید در روزهای آتی مراقب اسپویل‌ها باشید و در استفاده از رسانه‌های مختلف حواس‌تان را جمع کنید.

اخیرا تصاویر و جزئیات جدیدی از گیم‌پلی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به‌لطف انتشار پیش‌نمایش‌های تازه در اختیار طرفدارها قرار گرفت. این بازی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت (۱۲ می) به شکل انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و نخستین بازی این کنسول هیبریدی است که نسخه‌ی استاندارد آن با قیمت ۷۰ دلار روانه بازار می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده