نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲

نینتندو احتمالا روی کنسول جدید و بازی‌های میان نسلی کار می‌کند

در آگهی شغلی اخیر بخش تحقیق و توسعه نینتندو اروپا به سخت‌افزار نسل بعدی و توسعه میان-نسلی آثار اشاره شد.

نینتندو سوییچ با فروش بیش از ۱۲۲.۵۵ میلیون دستگاه تا پایان سال گذشته همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و ظاهرا نینتندو انتظار دارد که این کنسول حداقل تا یک سال دیگر عملکرد خوبی در زمینه فروش داشته باشد. بااین‌وجود با گذشت ۶ سال از عمر نینتندو سوییچ سؤالاتی درباره زمان عرضه جانشین این کنسول هیبریدی مطرح می‌شود.

در گذشته گزارش‌های متعددی مبنی‌بر تولید سوییچ ۲ (یا هر نام دیگری که نهایتا به این کنسول اطلاق می‌شود) منتشر شد و ظاهرا شواهد بیشتری برای تأیید این مورد به‌وسیله آگهی‌های شغلی اخیر نینتندو در دسترس قرار گرفته است.

همان‌طور که در ردیت گزارش شد، یک آگهی شغلی برای جذب مهندس تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های گیمینگ برای فعالیت در بخش تحقیق و توسعه نینتندو اروپا (NERD) منتشر شده است که به فناوری‌های مرتبط با توسعه بازی برای «پلتفرم‌های نسل فعلی و نسل بعدی نینتندو» اشاره دارد. جالب اینکه به توسعه میان-نسلی آثار نیز اشاره شده است.

نظر به اینکه بخش تحقیق و توسعه نینتندو اروپا روی شبیه‌ساز آثار قدیمی نینتندو کار می‌کند و در آگهی شغلی اخیر به توسعه میان-نسلی بازی‌ها اشاره شده است، احتمالا می‌توان انتظار صحت گزارش‌های اخیر مبنی‌بر پشتیبانی جانشین سوییچ از سرویس Nintendo Switch Online را داشت. نینتندو قبلا تأیید کرد که پلتفرم بعدی آن‌ها احتمالا حساب‌های نینتندو را ادغام می‌کند. البته هنوز پشتیبانی سوییچ ۲ از Backward Compatibility تأیید نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده