// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲

تعهد ریسپاون برای رفع مشکلات نسخه پی‌سی بازی Star Wars Jedi: Survivor

استودیو ریسپاون اعلام کرده متعهد است در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی بازی Star Wars Jedi: Survivor را رفع کند.

دیروز بود که بازی Star Wars Jedi: Survivor برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی انتشار یافت. با وجود دریافت نظرات مثبت از منتقدان، اما بازی بدون مشکل عرضه نشده است. برای مثال ظاهرا بازی از نظر تکنیکی کاملا بهینه نیست و به‌خصوص بازیکنان نسخه پی‌سی از یک پورت نامناسب رنج می‌برند.

حال استودیو ریسپاون، سازنده بازی در توییتر بیانیه‌ای در رابطه با مشکلات بازی منتشر کرده است که به شرح زیر است: «ما آگاه هستیم که بازی Star Wars Jedi: Survivor برای درصدی از بازیکنان پی‌سی در حد استانداردهای ما عمل نمی‌کند؛ به‌خصوص آنهایی‌که سیستم بسیار قوی داشته یا از سیستم با کانفیگ خاصی استفاده می‌کنند».

این شرکت افزوده در حال کار برای حل مشکلات تکنیکی بازی است؛ اما بازیکنان باید مقداری صبور باشند: «مثلا، بازیکنانی که از تراشه‌های چند رشته‌ای و پیشرفته که برای ویندوز 11 طراحی شده در ویندوز 10 با مشکلاتی رو‌به‌رو می‌شوند یا کارت گرافیک رده بالا با پردازنده با عملکرد پایین‌تر هم با افت فریم غیرمنتظره همراه است. نگران نباشید. ما در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستیم».

بیانیه استودیو ریسپاون درباره مشکلات نسخه پی‌سی بازی Star Wars Jedi: Survivor

درنهایت در بیانیه آمده است: «با اینکه هیچ راه‌حل یگانه و جامعی برای عملکرد نسخه پی‌سی وجود ندارد، تیم در حال کار روی پچ‌هایی است که باور داریم عملکرد بازی را در طیفی از سیستم‌ها بهبود خواهد بخشید. ما متعهد هستیم در سریع‌ترین حالت این مشکلات را رفع کنیم؛ اما هر پچ نیازمند آزمایش قابل‌توجه است تا مطمئن شویم مشکلات جدیدی به همراه خود نیاورد. از درک شما متشکریم و از هر بازیکنی که از این مشکلات رنج می‌برد، عذرخواهی می‌کنیم. ما عملکرد تمامی پلتفرم‌ها را زیر نظر خواهیم گرفت و زمان آپدیت را در هرموقع دردسترس قرار بگیرد، اعلام خواهیم کرد».

گفتنی است ریسپاون همچنین تایید کرده بود در طول چند هفته پیش‌رو چندین پچ برای رفع مشکلات بازی عرضه خواهد کرد. بازی Star Wars Jedi: Survivor برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده