نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶

دعوت به مبارزه با خون‌آشام‌ها در تریلر زمان عرضه Redfall

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان انتشار Redfall، شرکت بتسدا تریلر لانچ این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشت.

بازی Redfall جدیدترین اثر استودیو آرکین آستین به شمار می‌آید که قرار است یک تجربه تیراندازی اول‌شخص، داستان‌محور و جهان باز را ارائه دهد. بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا با همکاری حداکثر سه دوست دیگر خود در قالب یک تیم چهارنفره به تجربه کوآپ بازی بپردازند. داستان بازی Redfall پیرامون تلاش چهار قهرمان با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است که در یک شهر جزیره‌ای به نام ردفال به دام افتاده‌اند و باید با خون‌آشام‌ها و خدایان آن‌ها مبارزه کنند.

استودیو آرکین قبلا تایید کرده است که بازی Redfall در زمان عرضه فاقد حالت پرفورمنس برای پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های ایکس باکس خواهد بود. این توسعه‌دهنده کمی بعد اعلام کرد که این حالت در آینده ازطریق یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. Redfall در زمان عرضه روی کنسول‌های ایکس باکس تنها شامل حالت Quality می‌شود که سبب اجرای آن با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری ایکس و رزولوشن 1440p و نرخ ۳۰ فریمی روی ایکس باکس سری اس خواهد شد. علاوه‌بر عدم پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم در زمان عرضه، بازیکنانی که تمایل دارند کمپین بازی را کاملا تک‌نفره کامل کنند، به اتصال دائمی اینترنت نیاز خواهند داشت. با این وجود آرکین تایید کرده است که در حال بررسی این موضوع و تلاش برای رفع آن است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Redfall در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود؛ بااین‌حال شرکت بتسدا تاریخ عرضه‌ی آن را تا امسال به تعویق انداخت. این بازی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ مه) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. بازیکنانی که Redfall را پیش‌خرید کنند یا آن را ازطریق ایکس باکس گیم پس تجربه کنند، بسته Vampire Hunter را پاداش می‌گیرند. این بسته شامل تفنگ انحصاری Grim Tide Shotgun است که پس از کشتن دشمن، به مدت ۸ ثانیه ارتقای آسیب ۲۰ درصدی دریافت می‌کند. همچنین پوسته تفنگ Polar Vortex و اتصال سلاح Blood Ravager Stake در این بسته قرار داده شده‌اند.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Redfall چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده