// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷

اعلام تاریخ انتشار بازی Armored Core 6 با پخش اولین تریلر گیم پلی

استدیو فرام سافتور با انتشار تریلر جدید بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon رسما اعلام کرد که این بازی در شهریور ماه عرضه می‌شود.

آخرین نسخه از بازی Armored Core در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و در جریان رویداد جوایز بازی سال گذشته، نسخه جدید این سری با نام Armored Core 6: Fires of Rubicon معرفی و باعث غافل‌گیری و هیجان کاربران شد. استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) وعده داده که در این نسخه شاهد نبردهای سرعتی، شخصی‌سازی عمیق ربات‌ها و باس فایت‌های هیجان‌انگیز هستیم.

این در حالی است که به‌تازگی تریلر جدید Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شده است. در جریان تریلر منتشر شده، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نمایش داده می‌شود و در انتها شاهد بخشی از یکی از باس فایت‌های بازی هستیم. در انتهای تریلر، مشخص شد که Armored Core 6 در تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ اوت) برای کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران هم‌اکنون می‌توانند Armored Core 6: Fires of Rubicon را از فروشگاه پلتفرم مورد نظر خود پیش‌خرید کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده