نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸

تمرکز تریلر Company of Heroes 3 روی نمایش ویژگی‌های نسخه کنسولی

استودیو Relic Entertainment تریلر جدیدی از بازی Company of Heroes 3 را برای نمایش ویژگی‌های مختص نسخه‌های کنسولی پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Relic Entertainment و شرکت Sega تریلر جدیدی از بازی Company of Heroes 3: Console Edition را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این تریلر به نمایش برخی از ویژگی‌های مختص نسخه‌ی کنسولی این بازی استراتژی همزمان (Real-Time) می‌پردازد. نسخه‌ی کنسولی دارای رابط کاربری سفارشی، پشتیبانی کامل از کنترلرها و ویژگی‌های خاص جهت تنظیم سرعت بازی مطابق میل بازیکن‌ها است.

کنترل‌های مبتنی‌بر گیم‌پد یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های نسخه کنسولی Company of Heroes 3 به‌شمار می‌آید که منوهای شعاعی را برای استفاده در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. کاربران کنسول‌ها می‌توانند از قابلیت‌هایی نظیر Full Tactical Pause نیز استفاده کنند که امکان توقف بازی برای بررسی میدان نبرد و صدور فرامین به یگان‌ها را فراهم می‌کند. این بازی دارای چهار جناح قابل تجربه، شماری از حالت‌های کمپین تک‌نفره و تعدادی حالت چندنفره است.

کمپانی آو هیروز ۳ نخستین نسخه مجموعه به‌حساب می‌آید که به کنسول‌ها راه پیدا می‌کند. این بازی در ماه فوریه به کامپیوتر راه یافت و در تاریخ ۳۰ اردیبهشت (۳۰ می) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. وقایع این بازی استراتزی همزمان در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ظاهرا نسخه کنسولی از ویژگی‌های کراس-پلی و Cross-Progression، مادها و فروشگاه درون بازی پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده