نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲

نمایش گرافیک 4K RTX بازی The Lord of the Rings: Gollum در تریلر گیم پلی جدید

تریلر گیم‌پلی جدید بازی The Lord of the Rings: Gollum نگاهی به گرافیک چشم‌نواز بازی با پشتیبانی از قابلیت‌های RTX و DLSS 3 انویدیا روی پی سی دارد.

تجربه بازی Lord of the Rings به‌عنوان شخصیت گالوم چیزی بود که طی چند سال گذشته برای خیلی از مخاطبان تازگی داشت. حالا و بعد از یک انتظار طولانی، استودیوی Daedalic بالاخره به زمان انتشار بازی اکشن ماجراجویی و مخفی کاری The Lord of the Rings: Gollum نزدیک می‌شود. بنابراین قبل از رسیدن به این موعد، انویدیا نیز فرصت را غنیمت شمرده تا با نمایش گرافیک گیم‌پلی بازی به برخی ویژگی‌های آن در پلتفرم پی سی بپردازد.

بازی The Lord of the Rings: Gollum روی پی سی از فناوری‌های Nvidia DLSS 3 و RTX پشتیبانی می‌کند و ازاین‌رو انویدیا در این تریلر به نمایش جنبه‌های مختلف گرافیک بازی پرداخته است. نمایش محیط بازی با رزولوشن 4K و فعال بودن حالت ری تریسینگ به بهبود قابل‌توجه نحوه رندر سایه‌ها، بازتاب‌ها و پرتوهای نور اشاره داشته دارد.

دانلود از آپارات

بازی The Lord of the Rings: Gollum اخیراً فرایند توسعه خود را به اتمام رسانده و اصطلاحاً گلد شده است. این بازی برای عرضه در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) روی پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و PS4 و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در دست ساخت است اما هنوز زمان عرضه مشخصی ندارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده