نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲

درخواست EA از کاربران برای عدم افشای داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor

کارمندان الکترونیک آرتز از کاربرانی که دسترسی زودهنگام به بازی Star Wars Jedi: Survivor دارند، درخواست کرده‌اند اسپویل‌های داستانی را به اشتراک نگذارند.

با‌توجه‌به فاصله زمانی اندک تا عرضه رسمی آخرین ساخته استودیو بازی‌سازی ریسپاون، برخی از کاربران در رسانه‌های مختلف اجتماعی گزارش داده‌اند که نسخه فیزیکی بازی Star Wars Jedi: Survivor را به‌دست آورده‌اند. نتیجه این امر افشای زودهنگام برخی از اطلاعات‌های این اثر بوده و اسپویل‌های بازی موردنظر به اشتراک گذاشته شده است. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، حساب رسمی EA Star Wars در شبکه اجتماعی توییتر به این امر واکنش نشان داده و گفت:

«ما بسیار هیجان‌زده هستیم که همه این هفته Star Wars Jedi: Survivor را تجربه کنند! از شما می‌خواهیم که مراقب دیگران باشید و از ارسال یا به اشتراک‌گذاری اسپویل خودداری کنید. و به یاد داشته باشید، BD [ربات همراه پروتوگانیست بازی] در حال تماشا است.»

از طرفی دیگر نیز پیتر استوارت یکی از نویسندگان این بازی درخواست خود را با همگان به اشتراک گذاشته است و بیان کرد: «لطفا، دوستان، بازی را خراب نکنید. همه ما بسیار سخت کار کردیم تا چیزی بسازیم که امیدواریم همه شما را شگفت زده و خوشحال کند. من می‌دانم که بسیاری از مردم از دیدن اسپویل قبل از شروع بازی ناراحت می‌شوند و برای ما نیز تماشای آن واقعاً ناامید کننده است.»

بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. درنهایت باید گفت چندی پیش کارگردان این اثر ابراز امیدواری کرد تا بتواند یک سه‌گانه از این سری بازی را توسعه بدهد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده