نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲

نمایش تفاوت کلاس‌های مختلف و شخصی‌سازی در تریلر جدید بازی Diablo 4

ساعاتی قبل بلیزارد اینترتینمنت یک ویدیو جدید از بازی Diablo 4 را با محوریت نمایش اختلاف کلاس‌ها و نوع شخصی‌سازی موجود در این اثر به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین نسخه سری بازی‌های دیابلو قرار است این مجموعه را از جهات بسیاری به ریشه‌های خود بازگرداند. بازی دیابلو ۴ شخصی‌سازی و ساختار و توسعه کاراکتر‌ها (از سلاح گرفته تا آپگرید‌ها) را در مقیاس بزرگ‌تری تقدیم کاربران خواهد کرد. برخی از این موارد توسط کاربران در حین تجربه نسخه بتا بازی Diablo 4 مشاهده شده است.

با‌این‌حال به نظر می‌رسد در نسخه اصلی این بازی شاهد موراد بیشتری خواهیم بود. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی یک ویدیو جدید با عنوان Your Class Your Way را از بازی Diablo 4 منتشر کرده است. ویدیو موردنظر توضیحات کامل‌تری را در مورد پنج کلاس مختلف موجود در بازی، سیستم خلق شخصیت و Paragon Boards برای پایان بازی را به علاقه‌مندان این سری بازی ارائه می‌دهد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در جدیدترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت آیتم‌های وجود دارند که کاربران به مرور زمان با یافتن آیتم‌های مختلف و قوی‌تر می‌توانند به قدرت کاراکتر خود بیافزایند. به‌عنوان مثل می‌توانیم به دو آیتم Legendary و Unique اشاره کنیم. آیتم اول اثرات قدرتمندی را به خود به همراه خواهد آورد. در مورد آیتم‌های Unique، آن‌ها همیشه تأثیر یکسانی خواهند داشت، با این تفاوت که آن‌ها قدرتمندتر هستند. در ادامه باید گفت Crafting سهم زیادی را در پیشبرد این اثر از ابتدا تا انتها خواهد داشت.

بازی دیابلو ۴ در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده