// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱

نیاز به دانلود فایل حجیم برای اجرای نسخه فیزیکی بازی Star Wars Jedi: Survivor

باتوجه‌به تصاویر فاش شده، نسخه فیزیکی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای اجرا به دانلود نیاز دارد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor با یک جنجال رو‌به‌رو شده است. طبیعی است که با درنظرگرفتن اینکه بازی از مجموعه جنگ ستارگان است، می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال دانست. اما بخشی از اشتیاق پیرامون بازی به‌خاطر موفقیت تجاری عظیم نسخه قبلی خود در سال ۲۰۱۹ است که درصدی از فروش آن به‌خاطر این بود که پس از مدت‌ها یک بازی تک‌نفره از جنگ ستارگان منتشر شده بود.

حال چندین سال است طرفداران منتظر دنباله آن هستند و درحال‌حاضر تنها چند روز تا انتشار بازی زمان باقی مانده است. به‌تازگی تصویر نسخه فیزیکی Star Wars Jedi: Survivor فاش شده است که در بالای برچسب رده‌بندی سنی عبارت «نیاز به دانلود» به چشم می‌خورد. از آنجایی‌که نسخه دیجیتالی بازی حجمی در حدود ۱۴۰ گیگابایت دارد، طبیعتا نسخه فیزیکی هم حجمی برابر خواهد داشت.

یک دیسک بلوری تا حدی فضای ذخیره‌سازی دارد و با اینکه برخی آثار از دو دیسک بهره می‌برند، اما ظاهرا بازی Star Wars Jedi: Survivor برای اجرا به دانلود نیازمند است؛ بدین معنا که تمامی اطلاعات موردنیاز بازی روی دیسک قرار ندارد و Star Wars Jedi: Survivor نیازمند اتصال اینترنت و دانلود حجم مورد نیاز برای اجرای بازی است.

تصویر نسخه فیزیکی بازی Star Wars Jedi Survivor

با درنظرگرفتن مشکلاتی مثل کمبود حجم و سرعت پایین، برخی افراد نمی‌توانند بازی را دانلود کنند. همچنین برای کلکسیونرها هم این اتفاق ناراحت‌کننده است؛ زیرا ممکن است روزی سرورهای ایکس باکس یا پلی استیشن خاموش شوند و آن‌ها درآینده توانایی دانلود بازی را نخواهند داشت. طبیعی است افرادی با مشکلات اینترنت ممکن است حین دانلود با مشکل مواجه شده یا اصلا نتوانند آن را دانلود کنند. هنوز مشخص نیست راه‌حلی پیرامون این مسئله ارائه خواهد شد یا خیر؛ اما به‌هرشکل بازیکنان از این اتفاق ناراضی هستند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) در دسترس کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی قرار خواهد گرفت.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده