نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸

نمایش پیشینه داستان و سلاح‌های دویندر در تریلر گیم پلی Redfall

دویندر به‌عنوان یک نویسنده و شکارچی جانوران ناشناخته آشنایی زیادی با پدیده‌های رازآلود دارد و برای مقابله با آن‌ها دست به اختراع سلاح‌های خاص می‌زند.

بازی Redfall دارای چهار کاراکتر قابل تجربه است که بازیکن‌ها قادر به کنترل آن‌ها خواهند بود. استودیو آرکین تابه‌حال با پخش تریلرهایی به نمایش ۳ کاراکتر لیلا الیسون، جیکوب بویر و رمی دلا رُزا پرداخته است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Arkane چهارمین عضو گروه با نام دویندر کراسلی را معرفی کرده است.

دویندر به‌عنوان یک نویسنده و شکارچی جانوران ناشناخته تجربه زیادی در زمینه پیگیری پدیده‌های مرموز و غیرقابل توصیف دارد. بنابراین وقتی در آخرالزمان خون‌آشام‌ها گرفتار می‌شود، کاملا برای مقابله با این وضعیت آماده است. این کاراکتر می‌تواند برای مقابله با تهدید خون‌آشام‌ها سلاح‌های ویژه بسازد؛ از نیزه‌های الکتریکی برای برق‌گرفتگی و گیجی دشمنان گرفته تا یک وسیله قابل پرتاب که امکان جابه‌جایی به محل فرود دستگاه را فراهم می‌کند.

بازی Redfall برای انتشار در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی در همه پلتفرم‌ها از ویژگی کراس-پلتفرم بخش مولتی‌پلیر پشتیبانی می‌کند، اما نباید انتظار تجربه آن با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در زمان عرضه را داشت. استودیو آرکین اخیرا تأیید کرد که ردفال در کنسول‌ ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با نرخ ۳۰ فریم اجرا می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده