// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶

مرور بازی‌های نمایش داده‌شده در رویداد نینتندو Indie World

دیشب رویداد Indie World شرکت نینتندو برگزار شد و در جریان آن، شاهد معرفی بازی Blasphemous 2 و همچنین اعلام تاریخ انتشار بازی Oxenfree II بودیم.

چندی پیش بود که شرکت نینتندو اعلام کرد چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه رویداد جدید Indie World برگزار می‌شود؛ رویدادی متمرکز روی رونمایی یا اعلام تاریخ انتشار بازی‌های مستقل پلتفرم نینتندو سوییچ. شب گذشته رویداد ذکرشده برگزار شد و دراین‌میان با موارد هیجان‌انگیز و غافل‌گیرکننده جالبی هم همراه بود. در ادامه به تمامی بازی‌های نمایش داده‌شده در رویداد Indie World شرکت نینتندو نگاهی خواهیم داشت.

محیط و کاراکترهای Mineko's Night Market

هشت سال پیش این بازی معرفی شد و حال بالاخره تاریخ انتشار نهایی و رسمی آن مشخص شده است. Mineko's Night Market در تاریخ چهار مهر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و گرافیک هنری بازی، یکی از مواردی است که به‌نظر می‌رسد سازنده روی آن تمرکز ویژه‌ای داشته است.

کاراکترهای بازی My Time at Sandrock

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌هایی با محوریت ساخت و ساز و همچنین بازی My Time at Portia هستید، My Time at Sandrock گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این بازی درواقع دنباله‌ای برای My Time at Portia به حساب می‌آید و بازیکنان هدایت سازنده‌ای را برعهده می‌گیرند که باید با جمع‌آوری متریال‌های مختلف، سازه‌ها، ماشین‌ها و دستگاه‌های مورد نظر خود را بسازد. My Time at Sandrock در تابستان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

آماده سازی غذا در بازی PlateUp

در سال ۲۰۲۲ بازی PlateUp روی استیم عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی کاربران استیم کسب کند. حال پس از گذشت یک سال، کاربران نینتندو سوییچ هم در ماه اکتبر قادر به تجربه PlateUp خواهند بود که از نظر گیم‌پلی شباهت بسیاری به بازی Overcooked دارد.

پوستر بازی Quilts and Cats of Calico

Quilts and Cats of Calico محصولی است که می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی را به‌خود جذب کند، زیرا برگرفته از یک بازی رومیزی با همین نام است. محصول ذکرشده در پاییز سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین کاربران درکنار بخش چندنفره، قادر به تجربه بخش داستانی هم هستند که در جریان آن هدایت یک خیاط را برعهده می‌گیرید.

لوگو بازی Rift of the Necrodancer

Rift of the NecroDancer دنباله‌ای برای بازی Crypt of the NecroDancer به حساب می‌آید و با یک محصول ریتمیک طرف هستیم. درجریان معرفی بازی مشخص شد که تیم سازنده داستان و کاراکترهای جدیدی را برای کاربران درنظر گرفته تا تجربه متفاوتی را نسبت‌به نسخه پیشین کسب کنند. بازی ذکرشده در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

مرتب سازی وسایل داخل کشو میز در A Little to the Left

در جریان بازی A Little to the Left بازیکنان باید وسایل داخل خانه خود را مرتب کنند؛ آن هم زمانی‌که پای یک گربه شیطان درمیان است و مدام خراب‌کاری می‌کند. پازل، المان اصلی گیم‌پلی به حساب می‌آید و در ماه ‌ژوئن هم کاربران می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

بسته الحاقی بازی Shovel Knight Pocket Dungeon

نینتندو در رویداد دیشب بسته الحاقی جدید Shovel Knight Pocket Dungeon را به‌نمایش گذاشت. Puzzler's Pack یک بسته الحاقی رایگان برای دارندگان بازی شاول نایت پاکت دانجن است که بهار سال جای میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و حتما برای تجربه این بسته الحاقی، باید بازی اصلی را خریداری کرده باشید.

بسته الحاقی Relics of the Old Faith بازی Cult of the Lamb

در تاریخ دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه، آپدیت Relics of the Old Faith برای بازی Cult of the Lamb عرضه می‌شود. در جریان این بسته الحاقی شاهد اضافه شدن دشمنان، آیتم‌ها و اعضای جدیدی برای استخدام کردن هستیم. همچنین کاربران با ظاهر جدیدی از چهار بیشاپ نگهبان بازی مبارزه خواهند کرد.

ماجراجویی The Penitent One در بازی Blasphemous 2

گل سرسبد رویداد دیشب، معرفی بازی ‌Blasphemous 2 بود. البته که در گذشته مشخص شده بود نسخه دوم بازی در دست ساخت است، اما دیشب به‌صورت رسمی معرفی و مشخص شد که در تابستان سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در این نسخه Penitent One را مشاهده می‌کنیم که زنده شده است و ماجراجویی جدید خود را آغاز می‌کند.

تصویر هنری از شخصیت‌های بازی Oxenfree 2: Lost Signals

همچنین Oxenfree II و تاریخ انتشار نهایی آن مورد دیگری بود که هواداران بازی‌های مستقل را خوشحال کرد. بالاخره مشخص شد که بازیکنان در تاریخ ۲۱ تیر ماه می‌توانند Oxenfree 2: Lost Signals را تجربه کنند.

از دیگر بازی‌های نمایش داده شده در رویداد دیشب هم می‌توان‌به موارد زیر اشاره کرد.

  • بازی Animal Well - عرضه در اوایل ۲۰۲۴
  • بازی Crime O'Clock - عرضه در ۹ تیر ماه
  • بازی Teslagard 2 & Teslagard Remastered - هم‌اکنون عرضه شده است
  • بازی Shadows Over Loathing - هم‌اکنون عرضه شده است
  • بازی Paper Trail - عرضه در ماه اوت
  • بازی Little Kitty Big City - عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴
  • بازی Chants of Sennaar - عرضه در ۱۴ شهریور ماه
  • بازی Brotato - عرضه در سال جاری میلادی
  • بازی Escape Academy: The Complete Edition - عرضه در پاییز
  • بازی Five Nights at Freddy's: Security Breach - هم‌اکنون عرضه شده است
  • بازی ‌‌Bomb Rush Cyberfunk - عرضه در ۲۷ مرداد ماه


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده