نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳

اعلام تاریخ انتشار بازی Oxenfree 2: Lost Signals در تریلر تازه

نتفلیکس و استودیو Night School، تاریخ انتشار بازی Oxenfree 2: Lost Signals را با پخش تریلری جدید اعلام کردند.

انتظار برای تجربه بازی Oxenfree 2: Lost Signals، کمی بیش از آن چیزی طول کشیده که بسیاری از علاقه‌مندان به آن انتظار داشتند. هر بار که استودیو Night School نمایش جدید یا جزئیات بیشتری از دنباله‌ی بازی ماجراجویی و ترسناک خود را ارائه می‌کند، هیجان پیرامون آن بیشتر می‌شود. این توسعه‌دهنده در شوکیس Indie World اخیر نینتندو، تریلر جدیدی از بازی Oxenfree 2: Lost Signals را پخش کرد تا علاوه‌بر ارائه نمایشی جدید از گیم‌پلی، تاریخ عرضه را اعلام کند.

براساس جدیدترین اخبار بازی، Oxenfree 2: Lost Signals قرار است در تاریخ ۲۱ تیر (۱۲ ژوئیه) امسال روی پلتفرم‌های نتفلیکس، کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شود. داستان این دنباله به وقایع پنج سال پس از اتفاق‌های نسخه اول می‌پردازد که در آن یک محقق محیط زیست به نام رایلی پاورلی، نقش قهرمان داستان را دارد. این محقق باید به زادگاه خود سفر کند تا پیرامون یک حادثه‌ی مرموز اطلاعاتی به‌دست آورد. درواقع رایلی باید در این ماجراجویی جدید با رخدادهای فراطبیعی و یک فرقه ترسناک که قصد دارند شکافی بین دنیای واقعی و خطوط زمان ایجاد کنند، رو‌به‌رو شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Oxenfree 2: Lost Signals به مانند نسخه اول، بازیکنان این توانایی را دارند تا در موقعیت‌هایی خاص، دست به انتخاب بزنند و از این طریق بر نحوه پیش‌روی داستان تاثیر بگذارند. در همین حال سازندگان انواع مکانیسم و ویژگی‌های جدید گوناگون را برای این دنباله توسعه داده‌اند.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Oxenfree 2: Lost Signals چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده