نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴

برنامه یوبیسافت برای پشتیبانی طولانی از بازی XDefiant

شرکت یوبیسافت در نظر دارد پس از انتشار بازی XDefiant، از آن به‌صورت طولانی‌مدت پشتیبانی کند.

XDefiant یک بازی تیراندازی چندنفره به حساب می‌آید که در سال گذشته توسط شرکت یوبیسافت معرفی شد. بااین‌حال پس از رونمایی از این بازی، بسیاری آن را به‌عنوان یک پروژه آزمایشی دیگر یوبیسافت در تقلید از ترندهای محبوب بازار تلقی کردند. با این وجود یوبیسافت از سال گذشته به سکوت خود پیرامون بازی XDefiant ادامه داد و به نظر می‌رسد روند توسعه آن را در پشت صحنه به خوبی پیش می‌برد.

این ناشر فرانسوی چندی پیش نمایش‌های جدیدی از بازی XDefiant را با هواداران به اشتراک گذاشت و به نظر می‌رسد توانسته است بازخوردهای مثبتی را دریافت کند. حال به‌لطف همین نمایش‌ها و انتشار جزئیات بیشتر، نام XDefiant در رسانه‌های مختلف به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد یوبیسافت برای موفقیت و پشتیبانی طولانی‌مدت از این بازی برنامه‌های زیادی داشته باشد.

اخیرا پاتریک پرایس، یکی از توسعه‌دهندگان یوبیسافت در مصاحبه‌ جدید خود اعلام کرد که این شرکت، XDefiant را به‌عنوان یک بازی تمام و کامل شده نمی‌داند و امیدوار است بتواند پس از عرضه، با انتشار محتوای مناسب از آن پشتیبانی کند. این توسعه‌دهنده گفت:

شخصیت‌های بازی xdefiant

«موضوع مهم این واقعیت است که XDefiant تنها یک بازی کامل و تمام شده نیست بلکه اثری است که ما قصد داریم از آن در مدت زمان طولانی پس از عرضه، پشتیبانی کنیم و به‌طور مداوم محتوای جدیدی را برای بازیکنان آن در دسترس قرار دهیم. من تصور می‌کنم که این یکی از اهداف اصلی ما برای این بازی خواهد بود. طرفدارانی که وارد این بازی شوند، می‌دانند که این تجربه قرار است جنبه‌ای طولانی داشته باشد. درحالی‌که بسیاری از بازی‌های دیگر منتشر می‌شوند و توسعه‌دهندگان آن‌ها یک پروژه جدید را آغاز می‌کنند، ما می‌خواهیم تا زمانی‌که می‌توانیم روی پشتیبانی از بازی XDefiant تمرکز کنیم».

در حال حاضر فهرست بزرگی از بازیسازانی وجود دارد که پیش از عرضه بازی‌های سرویس‌محور خود، به بازیکنان وعده پشتیبانی طولانی‌مدت داده بودند اما درنهایت موفق به این کار نشدند و ما شاهد مرگ زودهنگام بازی‌های آن‌ها بودیم. بااین‌حال باید دید که یوبیسافت تا چه اندازه در پشتیبانی از بازی XDefiant و برآورده کردن خواسته‌های بازیکنان آن موفق خواهد بود.

بازی XDefiant برای عرضه روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست تولید قرار دارد. هنوز تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی XDefiant چیست؟ آن‌ها را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده