نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

پایان مراحل توسعه بازی Diablo 4

شرکت بلیزارد اینترتینمنت تأیید کرد که مراحل توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی دیابلو ۴ به پایان رسیده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد از پایان مراحل توسعه بازی Diablo 4 خبر داده است. اکنون کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر می‌توانند انتظار داشته باشند که این بازی اکشن نقش‌آفرینی طبق برنامه روانه بازار شود. مدتی قبل گزارش‌هایی از تأخیر دیابلو ۴ تا اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر شد، اما درحال‌حاضر عرضه بازی در ماه ژوئن قطعی به‌نظر می‌رسد.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت نسخه بتای دیابلو ۴ را در ابتدای ماه جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار داد تا براساس بازخورد بازیکن‌ها به بهبود بازی بپردازد. البته این نسخه دارای اشکالاتی در زمینه برقراری ارتباط با دوستان برای تجربه مشارکتی و قطع ارتباط با سرور بود. بازی Diablo 4 در ماه شلوغی عرضه می‌شود. زیرا بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) و بازی Final Fantasy XVI نیز در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

بازی Diablo 4 برای انتشار در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. در گذشته راد فرگوسن، مدیرکل دیابلو تأیید کرد که «هیچ برنامه‌ای برای عرضه دیابلو ۴ روی گیم پس وجود ندارد». با اینکه امکان تغییر این وضع در آینده وجود دارد، اما برای تجربه بازی در ماه ژوئن باید به‌سراغ خریداری یک نسخه از آن بروید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده