نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰

نمایش کلاس Sorcerer در تریلر جدید بازی Diablo 4

بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی یک تریلر جدید از بازی Diablo 4 را با محوریت نمایش کلاس Sorcerer پخش کرده است.

بلیزارد در طول هفته‌های گذشته با انتشار ویدیو‌های مختلف از کلاس‌های موجود در آخرین نسخه سری بازی‌های دیابلو رونمایی کرده است. این استودیو در روزهای گذشته یک ویدیو با محوریت کلاس Rogue را منتشر کرد. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، یک تریلر جدید از بازی Diablo 4 با تمرکز روی کلاس Sorcerer در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه قرار گرفته است. تریلر منتشر‌شده یک نگاه اجمالی به گیم‌پلی کلاس موردنظر داشته و طلسم‌ها و توانایی‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که شما عزیزان در این ویدیو تقریبا یک دقیقه‌ای مشاهده کردید، ویدیو موردنظر عناصر مختلفی را که مخاطبان هنگام انتخاب کلاس Sorcerer قادر به استفاده از آن‌ها هستند، به ما نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند از عنصر آذرخش، آتش و یخ که هر کدام طلسم‌‌ها و توانایی‌های متفاوتی را در خود جای داده‌اند، به هدف پیشبرد این اثر استفاده کنند. از طرفی دیگر نیز بلیزارد صبح امروز فاش کرد که جدیدترین ساخته آن‌ها فقط یک بار از بازیکنان می‌خواهد که بخش کمپین آن را به اتمام برسانند. این شرکت اعلام کرد بازیکنان پس از یک بار کامل کردن کمپین Diablo 4 می‌توانند در تجربه‌های بعدی از آن عبور کنند. با‌این حال جزئیات دقیقی در مورد نحوه عملکرد این امر ارائه نشده است.

بازی دیابلو ۴ در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ آیا نسخه‌های قبلی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده