نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹

استفاده از جادو قدرتمند در اولین تریلر بازی Immortals of Aveum

استودیو Ascendant با پخش اولین تریلر، از بازی اول شخص و جادوگری Immortals of Aveum رونمایی و تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو Ascendant و EA Originals اولین تریلر Immortals of Aveum را پخش کردند و همراه‌با آن به اعلام زمان عرضه و جزئیات دیگر پرداختند. Immortals of Aveum یک بازی تیراندازی جادویی و اول شخص است و داستان یک مگنوس قدرتمند به نام Jak را روایت خواهد کرد که پس از پیوستن به Order of the Immortals، باید یک تهدید ویرانگر را از بین ببرد.

به‌گفته سازندگان، این بازی تک‌نفره شامل بیش از ۲۵ طلسم و ۸۰ مهارت جادویی است. جک می‌تواند سه رنگ جادویی داشته باشد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. جادوی قرمز روی انفجارهای تکان‌دهنده تمرکز دارد، جادوی سبز تیرهای سریع را شلیک می‌کند و جادوی آبی متمرکز روی ضربات دقیق و دوربرد است. بازیکنان می‌توانند در هوا معلق شوند و محیط را به روش‌های مختلفی کاوش کنند. همچنین جک امکان استفاده از انواع سپر جادویی برای محافظت از خود را خواهد داشت.

علاوه‌بر این موارد، جادوهای آلتیمیت برای ازبین‌بردن گروه بزرگی از دشمنان و صدها قطعه تجهیزات جادویی مختلف برای پیدا کردن یا ساختن، در دسترس بازیکنان خواهند بود. برت رابینز، کارگردان بازی و مدیرعامل استودیو Ascendant درباره‌ی این بازی توضیح داد: «من بسیار هیجان‌زده هستم که بالاخره بازی Immortals of Aveum را به جهان نشان می‌دهم. این نتیجه‌ی ماجراجویی پنج‌ساله‌ی ما در Ascendant بوده است. من به تیم و تعهد آن‌ها برای ساخت بازی عالی افتخار می‌کنم. ما تصمیم گرفتیم یک بازی تیراندازی سینمایی و هیجان‌انگیز بسازیم که شامل نبردهای سریع و روان و داستانی حماسی است و در یک دنیای فانتزی جدید اتفاق می‌افتد. من نمی‌توانم صبر کنم تا همه آن را تجربه کنند».

دانلود ویدیو از آپارات

از افرادی که در بازی Immortals of Aveum نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به دارن بارنت در نقش جک و جینا تورس در نقش Grand Magnus Kirkan اشاره کرد. به‌گفته‌ی سازنده، این بازی قرار است در تاریخ ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده