نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵

امکان اسکیپ کردن کمپین Diablo 4 پس از دور اول تجربه بازی

به‌گفته بلیزارد، بازیکنان پس از یک بار کامل کردن کمپین Diablo 4 می‌توانند در تجربه‌های بعدی از آن عبور کنند.

باتوجه‌به جدیدترین جزئیاتی که شرکت بلیزارد از بازی Diablo 4 به اشتراک گذاشته است، سازندگان این اثر برای بازیکنانی که کمپین داستانی را کامل کنند، محتوای پس از پایان قابل توجهی را تدارک دیده‌اند. حال بازیکنان می‌خواهند بدانند که با وجود لزوم تکرار کمپین با هر شخصیت در نسخه بتا و نبود حالت Adventure، آیا این مکانیسم در بازی اصلی تغییر خواهد کرد؟

شرکت بلیزارد در یک گفت‌وگو با رسانه Push Square به این موضوع پرداخت و توضیح داد که یک بار کامل کردن کمپین بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد با شخصیت‌های دیگر بتوانند آن را اسکیپ کنند. باتوجه‌به نحوه توسعه جهان بازی Diablo 4 و آزادی مطلق بازیکنان برای کاوش در تمام مناطق آن، افرادی که یک مرتبه کمپین را کامل کنند، می‌توانند با شخصیت‌های دیگر و بدون نگرانی در مورد کمپین به تجربه‌ی محتوای پس از پایان بپردازند. با این وجود بازیکنان باید در هر فصل، شخصیت جدید را از ابتدا ارتقا دهند. به‌گفته بلیزارد، به حداکثر رساندن سطح یک شخصیت با زمان مورد نیاز برای کامل کردن بتل‌پس یکسان است و حدود ۸۰ ساعت طول خواهد کشید.

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. بلیزارد یک رویداد زنده Developer Update در تاریخ ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) برنامه‌ریزی کرده است تا جزئیات بیشتری را در اختیار هوادارها قرار دهد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Diablo 4 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده