نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

نمایش رمی و ربات همراهش در تریلر گیم پلی بازی Redfall

رمی دلا رُزا، متخصص روباتیک با کمک بریبون، ربات همراهش به مقابله با اربابان خون‌آشام بازی Redfall می‌پردازد.

بازی Redfall دارای چهار قهرمان قابل انتخاب است که بازیکن‌ها می‌توانند کنترل آن‌ها را در دست بگیرند. تابه‌حال استودیو Arkane با پخش تریلر‌های جدیدی به نمایش دو کاراکتر بازی ردفال با نام لیلا الیسون و جیکوب بویر پرداخته است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو آرکین یک تریلر دیگر از این بازی را هم به تازگی با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این تریلر روی نمایش رمی دلا رُزا، سومین کاراکتر قابل تجربه بازی ردفال تمرکز دارد.

تریلر تازه با نمایش پیشینه داستان رمی آغاز می‌شود که این کاراکتر را در تلاش برای تخلیه‌ی شهر ردفال از شهروندان عادی در زمان طغیان خون‌آشام‌ها نشان می‌دهد. رمی به‌عنوان یک مهندس روباتیک دارای رباتی با نام بریبون است که این کاراکتر را در طول مبارزات یاری می‌کند. برای کسانی که به جنبه‌های کو-آپ علاقه دارند، باید بگوییم که رمی به‌عنوان یک شخصیت پشتیبان شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به تماشای تریلر بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Redfall برای انتشار در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی در همه پلتفرم‌ها از ویژگی کراس-پلتفرم بخش مولتی‌پلیر پشتیبانی می‌کند، اما نباید انتظار تجربه آن با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در زمان عرضه را داشت. استودیو آرکین اخیرا تأیید کرد که ردفال در کنسول‌ ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با نرخ ۳۰ فریم اجرا می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده