// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۸

تریلر جدید Zelda: Tears of Kingdom وقایع داستانی بازی را نشان می‌دهد

دقایقی پیش تریلر جدید بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom منتشر شد و در جریان آن شاهد وقایع داستانی بازی و همچنین ظاهر جدید زلدا هستیم.

شرکت نینتندو اخیرا اعلام کرده بود که کاربران بعد از ظهر پنجشنبه و رأس ساعت ۵:۳۰ به‌وقت ایران می‌توانند تریلر جدید The Legend of Zelda: Tears of Kingdom را منتشر کنند. محصولی که مدتی پیش هم یک تریلر ۱۰ دقیقه‌ای دریافت کرد تا کاربران بیش‌ازپیش با جهان‌ آن و مکانیسم‌های مبارزه‌ای لینک در این نسخه آشنا شوند.

حال دقایقی پیش تریلر داستانی تازه بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom در دسترس قرار گرفت. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد محیط‌های مختلف بازی هستیم و در ادامه، بخش‌هایی از داستان Tears of Kingdom هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. دراین‌میان بد نیست به ظاهر جدید زلدا هم اشاره کرد و سکانس‌های داستانی این کاراکتر هم به‌تصویر کشیده می‌شود.

قطعا The Legend of Zelda: Tears of Kingdom یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران است و کمتر از یک ماه دیگر می‌توان آن را تجربه کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتوب تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

تماشا از یوتوب


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده