نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

رونمایی از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy با تریلری جذاب

استودیو Frozenbyte با پخش یک تریلر جدید از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy رونمایی کرد.

چند سالی از عرضه بازی Trine 4: The Nightmare Prince می‌گذرد و حال اگر از طرفداران این سری فانتزی و پلتفرمینگ هستید و تمایل دارید دوباره با سه قهرمان داستان به یک ماجراجویی جدید بروید، استودیو Frozenbyte اخبار خوبی برای شما دارد.

این توسعه‌دهنده اخیرا با پخش یک تریلر، نسخه بعدی این مجموعه را با نام Trine 5: A Clockwork Conspiracy معرفی کرد. این بازی که توسط شرکت THQ Nordic منتشر خواهد شد، روایتی جدید از ماجراجویی‌های آمادئوس جادوگر، زویای دزد و پونتئوس شوالیه را ارائه می‌کند. به‌گفته سازنده، Trine 5 عمیق‌ترین داستان، زیباترین طراحی بصری و حماسی‌ترین ماجراجویی و مبارزات را در این سری تا به امروز خواهد داشت. همچنین بازیکنان می‌توانند انتظار مراحل، معماها و مبارزه‌های بسیار بیشتری را نسبت به نسخه‌های قبلی داشته باشند.

بازی پلتفرمر ۲.۵ بعدی Trine 5: A Clockwork Conspiracy، امکان تجربه‌های کوآپ محلی و آنلاین را فراهم می‌کند. همچنین بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند آن را به‌صورت تک‌نفره تجربه کنند. از ویژگی‌های جدید این نسخه می‌توان به سیستم تطبیق دشواری مبارزه و معما با مهارت بازیکنان، مکانیسم‌های تازه مبارزات، سیستم جدید اختصاصی پیشرفت و مهارت‌ها برای هر شخصیت و موارد دیگر را اشاره کرد. استودیو Frozenbyte در ادامه به بازیکنان وعده باس‌فایت‌های پرتنش و مکانیسم‌های سفارشی‌سازی ظاهر شخصیت‌ها را داده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy قرار است در تابستان امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با ما و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده