نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

کامل کردن بتل پس Diablo 4 به ۸۰ ساعت زمان نیاز دارد

به‌گفته شرکت بلیزارد، بازیکنان برای کامل کردن بتل پس بازی Diablo 4 به ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

بلیزارد اینترتینمنت در هفته‌های گذشته جزئیات زیادی از Diablo 4 را منتشر کرده است که مهم‌ترین آن‌ها به محتوای پس از پایان کمپین بازی اشاره دارند. بازیکنان می‌توانند در پایان بازی به سراغ پاکسازی سیاه‌چال‌های Nightmare بروند و با کامل کردن هر کدام انواع آیتم ارتقادهنده، Paragon Board یا موارد دیگر را پاداش بگیرند. بااین‌حال بلیزارد در هر فصل یک بتل پس را عرضه خواهد کرد که بازیکنان می‌توانند برای کامل کردن آن و دریافت بیش از ۱۰۰ پاداش اختصاصی، تشویق به ماجراجویی در بازی Diablo 4 شوند.

بازیکنان برای پیشرفت در بتل پس هر فصل به Favor نیاز خواهند داشت که با تکمیل مأموریت‌ها در ماجراجویی‌های فصلی به‌دست می‌آید. درحالی‌که بتل پس هر فصل شامل یک رده پریمیویم با جوایز ارزشمندتر تزئینی خواهد بود، اما تمام بازیکنان می‌توانند در رده رایگان بتل پس، XP Boost پاداش بگیرند. حال سازندگان تایید کرده‌اند بازیکنانی که تمایل دارند تمام پاداش‌های بتل پس را دریافت و آن را تکمیل کنند، به حدود ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

Diablo 4

در همین راستا جو پی‌پایورا، کارگردان بازی Diablo 4 در مصاحبه‌ای با رسانه PC Gamer گفت: «در حال حاضر، زمانی‌که شما در حال تکمیل مأموریت‌های فصلی درکنار تجربه‌ی سایر محتوای بازی هستید، تقریبا ۸۰ ساعت زمان صرف می‌شود تا تمام بتل پس را کامل کنید. رساندن یک شخصیت به لول ۱۰۰ می‌تواند براساس نحوه بازی شما، کمی بیشتر از این زمان طول بکشد. با این وجود ما نمی‌خواهیم بگوییم تنها راه برای تجربه Diablo 4 این است که برای به پایان رساندن کمپین، درگیر شوید و با هر شخصیتی که می‌سازید تا سطح ۱۰۰ پیشرفت کنید».

طبق گفته این کارگردان، اگر بازیکنان موفق شوند سطح یک شخصیت را در طول یک فصل به حداکثر برسانند، برای کامل کردن بتل پس مشکل کمتری خواهند داشت. بلیزارد اخیرا تایید کرد که در هر سه ماه یک بار، به‌روزرسانی‌هایی با محتوای داستانی قابل‌توجه را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

بازی Diablo 4 قرار است در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Diablo 4 را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده