نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۸

بازی Redfall در زمان عرضه روی کنسول از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی نمی‌کند

استودیو آرکین تأیید کرد که نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با به‌روزرسانی پس از عرضه به بازی Redfall اضافه خواهد شد.

استودیو Arkane اخیرا با پخش تریلرهای گیم‌پلی جدیدی به نمایش کاراکترهای قابل تجربه Redfall پرداخت و جزئیات بیشتری از این بازی شوتر جهان-باز را در اختیار طرفدارها قرار داد. با اینکه واکنش به نمایش‌های بازی تا حد زیادی مثبت بود، اما استودیو آرکین جزئیات دیگری را منتشر کرده است که احتمالا مورد انتقاد بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

استودیو Arkane تأیید کرد که بازی Redfall در زمان عرضه تنها از حالت Quality Mode پشتیبانی می‌کند. بنابراین بازیکن‌ها نمی‌توانند به‌سراغ تجربه این ویدیوگیم با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بروند. ردفال در ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در ایکس باکس سری اس با رزولوشن 1440p و ۳۰ فریم اجرا می‌شود.

استودیو آرکین می‌گوید که حالت Performance Mode «در زمان نامعلوم دیگری» با به‌روزرسانی پس از عرضه به ردفال اضافه خواهد شد و امکان تجربه بازی با نرخ ۶۰ فریم را برای گیمرها فراهم می‌کند. مدتی قبل این توسعه‌دهنده اعلام کرد که به‌دنبال حذف نیاز دائم به اینترنت برای تجربه تک‌نفره بازی پس از انتشار آن است.

بازی Redfall برای انتشار در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی در همه پلتفرم‌ها از ویژگی کراس-پلتفرم بخش مولتی‌پلیر پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای بازی با دوستان فرقی نمی‌کند که به‌سراغ کدام نسخه می‌روید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده